...kuten johtoon pyrkivä
Trumpkin.
Uutisten mukaan naisia pelottaa oma ja lasten tulevaisuus..?
Siitä huolimatta ovat valmiit äänestämään naisia halveksivaa presidentti-ehdokasta, miestä, jolla ei ole kuin suurtakin suurempi ego ja suu.
Politiikan tietämystäkään ei ole riittävästi, mutts tyhmempään kansaan puhuminen suurella suulla tehoaa. Eliitti välittää vain bisneksestä ja ehdokas on antanut lupauksia siihen suuntaan, että kannatus säilyy.
On hyvä muistaa mitä Saksa on saanut menneisyydessä kokea, lipeväkielisen kanslerinsa toimesta.
Sääli, kun suomalaisetkaan eivät tunne, ei maailman, mutta ei myöskään oman maansa historiaa.
Historia tuntuu toistavan itseään.
Ihmiskunta on hävittänyt moraalinsa sekä sivistyksen.
amrerikkalaisrt ovat sekopäitä
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
Joe Biden oli suomalaisten makuun ja jopa sauli halusi istuskella Bidenin kanssa ja psykiatri Alexsander kehui tätä hupiukkoa eriomaiseksi!
Pohjois-Korean porukassa taitaa sittenkin maapallon äly jolle voi hattua nostaa.
Siltä tuli jo ajat sitten pätevä lausunto J.B. terveydentilasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351