Oikein hyvä. Poliisin mukaan jo ensimmäinen tabletti voi olla tappava.
Näin poistuu huumeongelma kaduilta luonnollista tietä, kun narkki myrkyttää itsensä muuntohuumeella, vaikka tietää riskit.
Vaarallisia muuntohuumeita rantautuu Suomeen.
6
214
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee. Kukaan ei kehota, ei käske eikä pyydä.
Vapaaehtoinen itse päätetty juttu. - Anonyymi
Nisti, joka on koukussa huumeisiin, syö vaikka hevosen paskaa jos luulee, että se on huumetta.
- Anonyymi
Saattaa olla tai sitten ei. Vaikea sanoa kun ei tiedä näistä aineista mitään.
- Anonyymi
Kyl se on niin. Nistit ei siedä vieroitusoireita, jotka ovat aivan kamalia.
Multa leikattiin selkä tässä muutamia vuosia sitten. Operaatio oli iso ja jouduttiin tekemään vielä jälkileikkaus. Leikkauksen jälkeen söin Oxycontinia pitkät ajat ja kun selkä parani, lopetin Oxycontinin syömisen. Tuli aivan kamala olo. Hikoilin pari viikkoa ja oli kylmä, mutta sitkeästi muutaman viikon jälkeen olo muuttui. Nyt en syö mitään kipulääkkeitä.- Anonyymi
Miksi aloitit? Kyllä miehen pitää kipua kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloitit? Kyllä miehen pitää kipua kestää.
Sinä et olekkaan mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804