Alle 40v bbw nainen haaveilee että saisi viettää viikonlopun tai pidempäänkin ainoana naisena useamman yli 50v miehen kanssa mökillä. Kaikki saisi nussia mua niin pitkään ja usein kuin jaksaa, yhdessä ja erikseen. Saisin jokaiseen reikään yhtä aikaa, tai jopa tuplapenetraatio pilluun, mun rinnoilla leikittäisi ja nännejä imettäisi, mun pillua nuoltais kunnolla ja ajan kanssa. Olisin aivan puhki nussittu kotiin lähtiessä.
Jos testit kunnossa, voisin antaa nussia paljaallakin ja ottaa spermat sisään, olisi ihanaa kun pillu valuisi kunnolla.
Naisen gangbang fantasia
20
2312
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvaile lisää toiveitasi?
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin pääset pian toteuttamaankin tuon haaveesi ja tyytyväisyys- eli tyydytystakuulla!
- Anonyymi
Minä, 37v nainen olen saanut kokea tuon. 5 mustaa miestä isoilla patukoilla nussi vuoronperään ja kaikilta spermat sisään. Oli naitu olo ja kyllä huilasi mahlaa haarovälistä, osa laukesi myös suuhun toisella varvilla
- Anonyymi
Sinäkö Saija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö Saija?
Hihiii.... Kyllä teki niin hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,. Se kun vifeoitiinkin..
Tiesin heti eka päivästä ettånoot nymfo..
M6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,. Se kun vifeoitiinkin..
Tiesin heti eka päivästä ettånoot nymfo..
M6Videon näin jo silloin karas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon näin jo silloin karas
Vieläkö haluat kimppaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö miehes saiju?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos kiihotuit niistä mustista bodareista,kun näytin sulle kuvia netistä..
Olis pitänyt silloin nussia,olit niin kuumana..
Harmi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos kiihotuit niistä mustista bodareista,kun näytin sulle kuvia netistä..
Olis pitänyt silloin nussia,olit niin kuumana..
Harmi!Eikö niin s?
- Anonyymi
Mistä päin olet, minne päin oisit valmis tulee?
- Anonyymi
Terveisiä sinne
- Anonyymi
Haluatko fantasopida puhelimrssa.
Ukm55 - Anonyymi
Vaalea nainen ja monta mustaa miestä. Siinä on nainen täynnä mustaa melaa kun joka reikä käytössä ja mustat ei kumia käytä. Nainen vikisee nautinnosta
- Anonyymi
Nyt on pakko vetää käteen. Oli niin rivo kirjoitus
- Anonyymi
Ammattikoulussa oli mimmi, jota pantiin mökkireissuilla aina porukalla. En usko sen aina halunneen seksiä, mutta esitti haluavansa, että pysyi jätkien suosiossa. Ei niille reissuille lopulta otettukaan mimmeistä muita mukaan kuin tämä nymfomaani.
Aluksi pantiin jokainen omalla vuorollaan makuuhuoneessa, mutta vähitellen sitä saattoi panna useampi jätkä kerrallaan siinä muiden edessä. Joku otti huilia tai laukesi, niin toinen vain tilalle. Joskus kun oli hiljaisia hetkiä, niin mimmi itse saattoi kysellä, että tulisiko joku tai jotkut panemaan häntä.
Silloin siinä me nuoret pojat kasvettiin kaikki kieroon, kun jokainen on nykyäänkin jollain tasolla seksiaddikteja peittelemättä. - Anonyymi
No mitä se haittaa jos haluaa esiintyä naisena, niin siitä vaan.
- Anonyymi
Näinpä juurikin.
- Anonyymi
Ainoa joka täällä näkee pelkkiä miehiä on säälittävä neitsytreppana jota vituttaa kun ei saa seksiä keneltäkään ja joka runkkunsa jälkeen kokee häpeän tunteen kun mieleen tulee että oli ehkä runkannut miehen kirjoittamalle jutulle.
Ainoastaan tuolle naisena esiintyneelle neitsytpojalle tulee mieleen että kaikki tekstit on miesten. Nimittäin toissakesänä tuo miehistä valittava jäi itse kiinni kun esiintyi eräässä ketjussa sekä naisena että miehenä. Sitä ennen ääliö oli ollut kirjautuneena sisään miehen naamalla varustetulla tunnuksella ja sillä yritti sekaantua naisten ketjuun ja esiintyä naisena. Kun hänet naurettiin pois, sen jälkeen hän on ollut joka ketjussa löytämässä miehiä.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416