Olen mies parhaassa iässä. Teostostereoidit pelaavat vielä. Ostanko Dacian että saan naisia?
Saako Dacialla naisia?
11
393
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa naista, eikä kyllä miestäkään. Mercedes tai BMW pitää olla siihen touhuun.
- Anonyymi
Se on just näin. Olen varoitellut teitä hankkimasta Daciaa. Tässä on yksi syy lisää. Kommentteja. Mietteitä.
- Anonyymi
Mersulla ja bmw:llä saa narsisti anopin ja siitä ei eroon pääsekään
vaikka naisesta eroon pääsisikin. Suhde anoppiin jatkuu kunnes
Kuolema pelastaa . . . - Anonyymi
Saa kyllä kunhan se Dacia on vanha diesel duster.
- Anonyymi
Kyllä joku hampaaton lähtee messiin
- Anonyymi
NyrkkiKyllikki ainakin matkassa mukana.
- Anonyymi
Vaarien auto, eivät tarvitse rasiaa enää kun ei edes meinaa seisoa. Muorit taasen ajavat Ford Ka'lla tai Fiat 500.
- Anonyymi
Dacialla saa:
https://starryai.com/app/user/ThatMan/creation/730764047 - Anonyymi
Dacialla on turha yrittää saada naista!
- Anonyymi
Jos on GL- malli, niin kyllä lähtee.
Ota varalta kumisaappaat pois jalasta.
Ämmät luulee että olet keinosiementäjä. - Anonyymi
Pertti Koivula oikeastaan loi Dacialle metroseksuaali käsitteen. Sen jälkeen Dacia-miehet ovat vieneet naiset ns. laatumerkeiltä. Siinä jää mersu- audimies puunaamaan ruostunutta auton maalipintaa, kun Dacian sisällä ikkunat höyrystyy ja Dusterin alusta on kovilla naisväki on saanut todellisen miehen seurakseen ja ottaa ilon irti.
Ikkunatarrassa lukee: Älä naura, rouvasi saa kohta kunnon kyydit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850