Viettääkö mikään noin 60v+ miesporukka viikonloppua keskenään Taivassalon - Kustavin alueen mökeillä? Kun kesä on loppusuoralla ni ois kiva tulla vaikka selänpesiäksi? Oon itse tällänen 22v brunette 158 59 dd80.
Onko mies porukkaa mökeillä?
21
1397
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla trollilla se vaihtuu vaan välillä ikä välillä mutat trollailu senkin jatkuu aina vaan 👽
- Anonyymi
Niin ja se on PESIJÄ, EI PESIÄ!!
- Anonyymi
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
No pikkurunkkarihan oot itsekin vaikka kuinka kovin tyttöillä yritätkään
- Anonyymi
Ei siis löydy. N22
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäin- Anonyymi
juzakki kirjoitti:
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäinNiinpä. N22
- Anonyymi
Eihän löydy edes N22 ku pelkkää trollailuu kaikki
- Anonyymi
Ihanat helteet vielä. Mutta kuinka kauan. N22v
- Anonyymi
??????
- Anonyymi
Kääk kesä loppuu. N22
Vaikea uskoa, että noilla mitoilla olevan naisen rinnan ympärys olisi tuo 80, kun se mitataan kuitenkin rinnan alta rintaliivien mittoja otettaessa.
- Anonyymi
Pääseekö mukaan ?
N34
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114