kysyn kaikkien suomen miesten puolesta.
40+ naiset vaikeita
23
2882
Vastaukset
- (.)Y(.)
toteamus ei kysymys.. ;))
- tuffe
Heippa Valionainen ;)
Pitäiskö pyytää se mies nielemään purkkansa, pystyis ajattelemaan samalla kun kirjoittaa... ;)) - (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
Heippa Valionainen ;)
Pitäiskö pyytää se mies nielemään purkkansa, pystyis ajattelemaan samalla kun kirjoittaa... ;)):DDD
Miten niiden, jouluvalojen kanssa kävi?.. ;))
- jpntar
Sinulla on ilmiselvästi huonoja kokemuksia...Kyllä me tietysti osataan olla vaikeitakin..mutta sehän kuuluu elämään.
- Laahustava
Ja vika on pelkästään meidän miesten.
Koska ollaan synnytty miehiksi jos ei olisi miehiä ollenkaan ei olisi totakaan vaikeutta,eli vika onkin meissä miehissä....ihan oma vikateitä miehiä ei olis ollenkaan, niin sittenhän me naiset vasta vaikeita olisimmekin...tai ainakin meillä olis tosi vaikeata..:))))
- nainen
minkäkainen itse sitten olet? Helppo vai?
Jaa, että 40 naisetko vaikeita...hmmm... taidat olla oikeassa ;). Osasyynä hormonit, menkkojen lähestyessä mieliala on herkkä, ärähtelee, ei kestä poikkiteloista sanaa, itku on herkässä jne. Tuo koskee kyllä nuorempiakin ikäluokkia. 40 nainen alkaa vaatia myös sitä omaa aikaa. Se saattaa hämmentää miehiä jos he on tottuneet siihen että vaimo hoitaa kodin ja lapset.
Toisaalta, 40 nainen on nainen parhaimmillaan. On elämänkokemusta, ymmärrystä ja sinut itsensä kanssa. Unohtamatta sitä että on parhaimmillaan myös seksuaalisesti.
Entäs miehet, mikäs se teidän vaikein ikä on? Taitaa olla kaikki iät :).- kalle-p
Metsä miten sinne huudetaan.
Eikä pidä silittää vastakarvaaan.
Eikä saa kiusata, kehua pittää kovasti
ja pussata moiskauttaa välillä, kyllä ne siitä leppyy.............. - 44aeniM
Luulet ottaneesi turhan ison kysymystaakan.
Kuka on tukiJoukosi?
Oletko ihan asiaan valtuutettu? - Animus
...vaikeaksi, mutta syy taitaa olla enemmän pesunkestävän sinkkuuden kun iän. Ikä on parantanut, pehmentänyt ja lämmittänyt tätä naikkosta.
Mutta sinkkuus...kun on tottunut tekemään asiat aina siten kun itse haluaa ja sitten tulee siihen joku sohvaperuna jolle se ei käy.......?!?!?!?!?- yks toinen mies
Liian kauan sinkkuna ollut saa vanhanpiian oireita. Valitettavasti vain hänen tapansa tehdä asioita ovat oikeita. Kaikki miehet eivät ole sohvaperunoita.
- AnimusKopio
yks toinen mies kirjoitti:
Liian kauan sinkkuna ollut saa vanhanpiian oireita. Valitettavasti vain hänen tapansa tehdä asioita ovat oikeita. Kaikki miehet eivät ole sohvaperunoita.
...myös vanhaksipiiaksi jos niin vaadit ;)))
Tosin "pääsin" 11v sitten naimisiin, josta syntyi kaksi maailman ihaninta lasta. Sitten saikin mies jo lähteä kun oli tehtävä täytetty :OOOOO enkä tarvinnut enää SITÄ sohvaperunaa. No, ei ne kaikki ole, mutta 90% tapaamistani on ja tämä on ihan kalkulaattorilla laskettu osuus ;)
- eeva-sisko
'vaikeampi' kuin , vaikkapa 15 vuotta sitten.
Olen vaikeammin valloitettavissa, en ole kovinkaan herkkäuskoinen ja saatan sanoa luomakunnan kruunulle, että sorry, mutta vaikka oletkin niin mahdottoman hurmaava, niin ei nyt vaan sovi.
Muuten mitäpä sinä muitten puolesta kyselet...joillakin saattaa käydä parempi flaksi.
Sanoithan kysyväsi kaikkien Suomen miesten puolesta.
Anteksi...taisin olla pikkuisen 'vaikea'! - sinkku55
Minä ainakin olen pehmennyt iän myötä:))))
Mieheltätäkään en vaadi muuta kuin että on huumorintajuinen ja sut raitis:))))))))vaikka jossain asiassa olen ronkeli,mut niin olen aina ollut:(( - sir
Nelikymppiset naiset ei ole sama asia kuin naiset jotka kirjoittaa 40 sivulle
- yks toinen mies
Puhut asiaa. Jostakin syystä 50 naisilla on tänne hinku.
- Marion.T
aina vähän vaikeita:))
Miehen on usein vaikea ymmärtää meitä - mutta ette te rakkaat miehetkään aina helppoja ole:DD
Kun naisele tulee enemmän ikää, hän ei ole enää mitenkään johdateltavissa, hänelle on kasvanut oma kova tahto, vaikka hän nuorempana oliskin ollu kiltti hissukka.
Mies on neli-viiskymmppisenä joskus katkeroitunut, kun huomaa että elämä menee ohi, eikä olekaan vielä saanut sitä uutta Mersua aluvanteilla hankittua :DD
Ja joskus vanhemmasta miehestä tulee "mörkö". Se on pahin mahdollinen turhautuneisuuden laji, koska se on yleensä pysyvä olotila.
Joten eiköhän meillä molemmilla sukupuolilla ole omat "pahat aikamma". :DD
Mutta on meissä hyvätkin puolemme - molemmissa, mitä olisi maailma ilman miehiä ja naisia???????
Ajatelkaa sukupuoletonta maailmaa, missä me oltas kaksineuvoisia - HUI hirvittää :))))- yks toinen mies
Jos tässä iässä on naiselle kasvanut oma kova tahto, niin onko tämä se ikä jossa Justiinakin takoi kaulimella Pekan päähän järkeä? :))))
- Elilyn
Hei!
Ja miten niin vaikeita, te miehet ette tule toimeen ilman meitä ihania naisia, jotka osaavat ajatella niin monimutkaisesti asioista,niin että teillä menee aina jauhot sekaisin...
Arjesta ei tule silloin yksitoikoista.
Itse olen 45v. ja ihanan pirteä ja sitkeä nainen...
Sillä naisella on ollut vaan huono päivä kuten teillä miehilläkin välissä on:))
Häntä pystyyn siellä. - yks toinen mies
Ovat vaikeita. Täysin samaa mieltä. Älyttömän kriittisiä ja varuillaan joka asiassa vaikka ei olisi aihettakaan. 30 naiset paljon helpompia jostakin syystä.
- (.)Y(.)
Jokainen hormonihirviö tietää, että kerran kuussa tulee sellaisia päiviä,
joina miehen ei tarvitse kuin avata suunsa
ja hengenlähtö on lähellä.
Siksi jokaisen miehen tulisi tulostaa tämä pieni
opas paperille ja säilyttää sitä lompakossaan
ajokortin ja muiden tärkeiden papereiden
joukossa.
VAARALLISTA: Mitä tänään syödään?
TURVALLISEMPAA: Voinko auttaa päivällisen valmistamisessa?
TURVALLISINTA: Minne haluaisit lähteä syömään päivällistä?
HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.
VAARALLISTA: Mitä sulla oikein on päälläsi?
TURVALLISEMPAA: Wau, näytät hyvältä ruskeissa vaatteissa.
TURVALLISINTA: WAU!
VAARALLISTA: Mikä nyt mättää?
TURVALLISEMPAA: Etkö nyt vähän ylireagoi?
TURVALLISINTA: Ota tästä 50 egeä.
VAARALLISTA: Kannattaako tuota nyt syödä?
TURVALLISEMPAA: Olisi tuolla omenoitakin.
TURVALLISINTA: Ottaisitko lasillisen viiniä tuon kanssa?
VAARALLISTA: Mitä sinäkin olet koko päivän tehnyt?
TURVALLISEMPAA: Toivottavasti et ole rasittanut liikaa itseäsi.
TURVALLISINTA: Näytät tosi hyvältä tuossa aamutakissa.
Tämä piristykseksi kaikille hormonaalisille lajitovereilleni ja
varoitukseksi kaikille miehille.
Ja muista: Raha puhuu.....mutta suklaa laulaa! - annina2
Ei me naiset aina olla vaikeita, ehkä toisinaan, kyllä me enimmäkseen ollaan ihan mukavia ihmisiä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773