Onko totta että suomessa on vain yksi alkuperäinen yksilö ? tahtoo....
1967 Shelby Mustang GT 500
5
3673
Vastaukset
- oscar
Eikös jossain pohjanmaalla tämmöinen ole, samassa perheessä parin muun mustangin kanssa. Kuuleman mukaan autoverot on maksamatta ja sen tähden ei ole suomen rekisterissä?
- FoMoCo
Pohjanmaalla on kyllä ihan suomen rekisterissä oleva shelby gt 500. Samasta perheestä löytyy myös niinikään rekisterissä oleva gt 350. Molemmat ovat alkuperäisiä shelby malleja ja tuotu jenkeistä ja autoverot maksettu. Mikäli haluaa tutustua näihin autoihin paremmin, kannattaa metsästää vanhoja v-8 joissa autot esitelty!
- Cid
FoMoCo kirjoitti:
Pohjanmaalla on kyllä ihan suomen rekisterissä oleva shelby gt 500. Samasta perheestä löytyy myös niinikään rekisterissä oleva gt 350. Molemmat ovat alkuperäisiä shelby malleja ja tuotu jenkeistä ja autoverot maksettu. Mikäli haluaa tutustua näihin autoihin paremmin, kannattaa metsästää vanhoja v-8 joissa autot esitelty!
Tampereella on myös yksi GT-500... on esitelty V8:ssa. Väriltään vihreä
- wattu
itse asiassa suomessa on 2 gt 500 mutta vain 1 alkuperäis värissä!
Näin vuosien jälkeen huomasin tämän tekstin. Kyseinen vihreä shelby on ainakin alkuperäinen väriltään. Ja kyseinen auto on ollut alkujaan maluaali askilla. Mutta jo ennen suomeen tuollessa oli automaatiksi muutettu. Nykyisin auto pitäisi sijaita Viitasaarella.Sinne se ainakin Tampereelta lähti. Ja auto harvinainen gt 500 -70 malli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657