Oli upeeta saada 60v. Mieheltä

Anonyymi-ap

Niin upee tunne.
Saada tämmösen 20v. Naisen himot laantuun.. Ja kun ei oo mikää pika pano. Vaan nautitaan, hikoillaan, imetään.. Niin ihanalta tuntui.. En mä yhtään ihmetelleet kun himoitsen vanhempia miehiä, hänen vaimonsa oli jossain lomalla ja nyt sai hänkin tyydytyksen.. Ja minä.
Tätä lisää...
Ihana kulli..nami...hyvältä tuntui ihan kohdun pohjassa asti.. Ja se sykkiminen kun laukeaa...

93

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelpaisi parikymppinen nainen seuraksi minullekin. Varmasti olisi nautinnolista viettää yhdessä laatuaikaa ;). T: 58 m

• Anonyymi

Aivan varmasti..
        On niin upea tunne kun saa oikein nauttia, hyväillä ja kun sen kuulee ja tuntee miten molemmat nauttii, huohottaen, hikoilen, aaahh kun tekee hyvää, sanoen.
        Pääset mun kuumaan, kosteaan, tiukkaan pilluun työntää kulli, ainakin tuo toinen tykkäsi. Ja me nautittiin hänen tahtiinsa..
        Mut saa olla millanen on. Nopea tai jotain muuta..
        Ahh.. Voin vain kuvitella millainen meidän nautinto on. Sinä58m

• Anonyymi

Missä haluat..58m.

• Anonyymi

Missä haluat mun seuraa nauttia 58m.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä haluat mun seuraa nauttia 58m.

Saat itse valita.. 58m

• Anonyymi

Ihana nainen!!!!!!

• Anonyymi

Niinkö teet kjäh kjäh kjäh

• Anonyymi

🥰 Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰 Kiitos.

Ja kiitin häntä joka kehui
        Ihanaksi naiseksi. 💋

• Anonyymi

BMI, tai pituus ja paino? Kiinnostaa oliko myös miehellä upeaa.

• Anonyymi

Kyllä kuulemma oli..
        Sai tiukkaa pillua ja isot tissit suuhunsa ja suihinottoo, joita ei vaimolta enää ole saanu.
        Enhän mä ny omien mieltymysten mukaan vaan mitä mies haluaa..
        Sanoi että hiki tuli ja hyvää teki. Ja haluu uusinnan

• Anonyymi

Mitä jos kokeilisit nuorempaa, parempaa ja kokeneempaa.

• Anonyymi

Olisiko ehdotuksia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko ehdotuksia...

Minä 💦🍆😮‍💨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä 💦🍆😮‍💨

Okei. Haluut kokeilla mua. 💋

• Anonyymi

Varmaa noi 95 prosenttinen todennäköisyys et jos meinasit noi paljo vanhemman kanssa alkaan styylaan ni menehtyy ensin jos luonnollisesti menehtyy mu voihan ol et sinä parikymppisenä saatat siltikin menehtyä esim autoonnettomuudessa kymmeniä vuosia aiemminkin koskaan kun ei voi olla täysin varma kuinka elämä kuljettaa vaikka kuinka yrittäs varautua mahdottomaankin

• Anonyymi

En mä iäkkäämmän kanssa ala styylaamaan. Ei se ole tarkoitukseni ollenkaa.
        Kunhan tyydytän kun haluavat..
        Ja se on tosi.. Ei yhtään tiedä kuinka paljon on kirjoitettu elinpäiviä itse kullekin.. Ja vanhemmat miehet ovat myös kokeneita, omalla laillaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se on tosi.. Ei yhtään tiedä kuinka paljon on kirjoitettu elinpäiviä itse kullekin.. Ja vanhemmat miehet ovat myös kokeneita, omalla laillaan..

No ei ai todellakaan välttis ole useimmiten taitaa pillun saanti suhteessa kun suhteessa ekan vuoden jälkeen jäädä siihen kerran kuussa ja viiden vuoden jälkeen kerran pari vuodessa useimmiten syynä on miehen osaamattomuus tai alkoholiongelma tai si naiselta vaan loppu mielenkiinto ja mies kotona saa vai sillon kun unohti vieraissa käydessään käyttää ehkäisyä luultavammin siltikin yleensä lapsi on sen kenenkä kanssa petti miestään tosin naisen noista harvemmin tarvii tuntea huonoa omaatuntoa aika usein mies nääs on pettäny jo toisen yhdessäolo vuoden aikana johtunee siitä sanonta vaihtelu virkistää oletus ruoho on vihreämpää aidan takana on taas vale ruohohan vihreää siellä missä sitä hoidetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ai todellakaan välttis ole useimmiten taitaa pillun saanti suhteessa kun suhteessa ekan vuoden jälkeen jäädä siihen kerran kuussa ja viiden vuoden jälkeen kerran pari vuodessa useimmiten syynä on miehen osaamattomuus tai alkoholiongelma tai si naiselta vaan loppu mielenkiinto ja mies kotona saa vai sillon kun unohti vieraissa käydessään käyttää ehkäisyä luultavammin siltikin yleensä lapsi on sen kenenkä kanssa petti miestään tosin naisen noista harvemmin tarvii tuntea huonoa omaatuntoa aika usein mies nääs on pettäny jo toisen yhdessäolo vuoden aikana johtunee siitä sanonta vaihtelu virkistää oletus ruoho on vihreämpää aidan takana on taas vale ruohohan vihreää siellä missä sitä hoidetaan

Mitä vittua tuossa lukee, voitko selittää ja opetella suomea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vittua tuossa lukee, voitko selittää ja opetella suomea!

Kyllä siitä selvää saa kun vaan lukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä näköjään kumminkin alkasin.. On mies mua vanhempi.. Upea mies..
        N20

• Anonyymi

Kirjoitustaito (huono) viittaa siihen, että aloittaja on mies.

• Anonyymi

Kirjoittaja on selvästi 60v mies, jonka panemiset on pantu. Kaljaa juotu, norttia imetty, ylipainoa 40kg! Nyt haikailee nuorempien perään, kun muuhun ei enää pysty!9

• Anonyymi

Olisitpa sinäkin.. Sinä ja sun kirjoitustaito.. Tää ei ollenkaa sun sivu.. Sulle on ihan eri sivut...
        Mitä jos joku oikein kunnon murteella kirjoittava tulee tänne kirjottaan niin sulta palaa käämit. Mut kumminkin roikut näillä sivuilla... Ja täällä on miljoonittain tekstejä joita myös voit arvostella ja sanoa huonoiksi vaikka kirjoittavat omalla murteellaan..
        Kaiiki ei puhu eikä kirjoita kirjakielellä, ja vaikka on nainen tai mies niin murre ei tee musta miestä vaikka kuinka yrittäisit vääntää..
        Mut sähän varmaan tykkäät vaan miesten kans kirjoitella joten mä en ole sun oikea kohtees nyt..
        Ja muista kun ite nautit seksistä seuraavan kerran niin puhua kirjakielellä.. Älä vaan unohda.. Sulta laskee pointit..
        Ainii.. Unohdin.. Koulut alkaa niin säkin heräsit..
        Tervetuloa äikän maikka tähän ryhmään..

• Anonyymi

Voi olla eipä tuo kirjoitustaito aina ole virheetön naisellakaan vaikka tykkäävätkin miesten kirjoitustaitoa arvostella si taas nää kellä on totarissa kympin numerot mahtaneeko heillä muuta elämää olakkaan kun koulu

• Anonyymi

Ja sinun teksti viittaa siihen että olet kokematon ja vanha peräkammarin poika, eli suomeksi sanottuna pelkkä runkkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla eipä tuo kirjoitustaito aina ole virheetön naisellakaan vaikka tykkäävätkin miesten kirjoitustaitoa arvostella si taas nää kellä on totarissa kympin numerot mahtaneeko heillä muuta elämää olakkaan kun koulu

Ei mun kirjoitustaito olekaan hyvä.
        Ei ole oikein varmaankaa koskaan ollu. Ja kun on murteet ym. Mitäpä me maalla asuttaessa mistään virallisista puhelielistä piitataan saati kirjoittamisesta, sen mitä koulussa ensin opittiin, kun en ole kaupungissa vielä kauaa ees asunut ja kun en halua murrettani mihinkään hävittää, näkyy se sitten huonossa valossa tai ei. Mutta nainen olen..
        Hauska tavata.. Sinänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa sinäkin.. Sinä ja sun kirjoitustaito.. Tää ei ollenkaa sun sivu.. Sulle on ihan eri sivut...
        Mitä jos joku oikein kunnon murteella kirjoittava tulee tänne kirjottaan niin sulta palaa käämit. Mut kumminkin roikut näillä sivuilla... Ja täällä on miljoonittain tekstejä joita myös voit arvostella ja sanoa huonoiksi vaikka kirjoittavat omalla murteellaan..
        Kaiiki ei puhu eikä kirjoita kirjakielellä, ja vaikka on nainen tai mies niin murre ei tee musta miestä vaikka kuinka yrittäisit vääntää..
        Mut sähän varmaan tykkäät vaan miesten kans kirjoitella joten mä en ole sun oikea kohtees nyt..
        Ja muista kun ite nautit seksistä seuraavan kerran niin puhua kirjakielellä.. Älä vaan unohda.. Sulta laskee pointit..
        Ainii.. Unohdin.. Koulut alkaa niin säkin heräsit..
        Tervetuloa äikän maikka tähän ryhmään..

Normaali aikuinen hallitsee välimerkit, sinä kirjoitat lapsen tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs luet näitä. Hanki elämä ja lopeta kyylääminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo normaali. Kuka hullu täs maailmaa teidän sekopäinen kans normaalina pysyy.
        Ei ihmisyyttä mitata kirjotustaidolla, ei oikein kirjoutksella ei mitenkään sillä lailla.. Ihan jotenkin muuten.. Mut miks roikut täällä.. Kun ei ole hyvää sanottavaa.

• Kiinnostuin. M65 Porista.

• Anonyymi

💋 Suukkoja Poriin..
        Tykkääks minkälaisesta...
        Tää ois kuulemma isotissinen kiimapillu☺️

• Anonyymi kirjoitti:

💋 Suukkoja Poriin..
        Tykkääks minkälaisesta...
        Tää ois kuulemma isotissinen kiimapillu☺️

Kiitos suukoista. Tykkään nuorista naisista. Ikäero kiihottaa.

• Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

Kiva että tykkäät...
        Tää olis sellasta sulle tarjolla..
        Nuorta, tiukkaa naista..
        Sulla on hyvä ikä... 💋

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva että tykkäät...
        Tää olis sellasta sulle tarjolla..
        Nuorta, tiukkaa naista..
        Sulla on hyvä ikä... 💋

Olisi mukava jutella Treffit24-sivustolla.

• Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

Ikäero on aivan ihana. Nyt mä menen ottaa aurinko bikinit päällä tuohon parvekkeelle. On niin kaunis ilma.. Ja katselen kun ihmiset nauttii kesästä.
        Ja tuo mun mies tekee ruokaa samalla meille. Hän tuli välillä käymään työreissuiltaan.
        Saudi-Arabiasta saa ostettua kulta koruja kuulemma halvalla. Ja vaatteita ja kaikkee ihanaa..
        Kohta hän taas lähtee uudelleen matkalle.
        Hän käy vaimoaan katsomassa välillä eli mua ja koittamassa että oonko yhtä tiukka kuin ennenkin ja onko tissit viä hyvät...
        Hän tekee silti koko ajan töitä tietokoneella ja mä viidhdytän häntä ja nautin hänen seurastaan.. Meillä on kiihkeää aikaa kun hän tulee kun hän on tuollainen maailman matkaaja..
        Onneksi hän varakas ja minä saan rahaa kun pidän hyvänä näitä iäkkäämpiä miehiä.
        Mun mieskin on yli 50v.
        Hän käy koko ajan bisnes tapaamisissa ym. Ja mulla on omat juttuni.
        Niin.. Kuten sanoin, mulla on himo iäkkäämpiin miehiin.
        Vaikka 50v. Ei ole iäkäs eikä mun mielestäni mikään ikä..
        Haluan tyydyttää miehiä jotka haluaa tai ei kotona saa tyydytystä... Haluun antaa nuorta vartaloani...

• Anonyymi kirjoitti:

Ikäero on aivan ihana. Nyt mä menen ottaa aurinko bikinit päällä tuohon parvekkeelle. On niin kaunis ilma.. Ja katselen kun ihmiset nauttii kesästä.
        Ja tuo mun mies tekee ruokaa samalla meille. Hän tuli välillä käymään työreissuiltaan.
        Saudi-Arabiasta saa ostettua kulta koruja kuulemma halvalla. Ja vaatteita ja kaikkee ihanaa..
        Hän käy vaimoaan katsomassa välillä eli mua ja koittamassa että oonko yhtä tiukka kuin ennenkin ja onko tissit viä hyvät...
        Hän tekee silti koko ajan töitä tietokoneella ja mä viidhdytän häntä ja nautin hänen seurastaan.. Meillä on kiihkeää aikaa kun hän tulee kun hän on tuollainen maailman matkaaja..
        Onneksi hän varakas ja minä saan rahaa kun pidän hyvänä näitä iäkkäämpiä miehiä.
        Mun mieskin on yli 50v.
        Haluan tyydyttää miehiä jotka haluaa tai ei kotona saa tyydytystä... Haluun antaa nuorta vartaloani...

Ihana nainen.

• Anonyymi

Minä asun hesassa, että oletko tännepäin tulossa porin suunnalta. Mporista65

• Anonyymi kirjoitti:

Minä asun hesassa, että oletko tännepäin tulossa porin suunnalta. Mporista65

Käyn aika harvoin Helsingissä.

• Anonyymi
        ape03 kirjoitti:

Mä tykkään vanhemmista miehistä.. Ja ikäero kiihottaa myös... Mä tunnen suurta intohimoa vanhempia miehiä kohtaan heissä on sitä jotakin... Ja haluan heidän nauttivan mun nuoresta vartalosta...
        N20

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mieskin on yli 50v.

Vaalea napapaitatyttö torstaina?Voisin pökkiä sua kun miehes on matkoila.

Musta Rudolf espo

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään vanhemmista miehistä.. Ja ikäero kiihottaa myös... Mä tunnen suurta intohimoa vanhempia miehiä kohtaan heissä on sitä jotakin... Ja haluan heidän nauttivan mun nuoresta vartalosta...
        N20

Jos haluat jutella, löydät minut samalla nimimerkillä Treffit24-sivustolta. M65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea napapaitatyttö torstaina?Voisin pökkiä sua kun miehes on matkoila.

Musta Rudolf espo

Ilomielin..Musta Rudolf espo
        Voisit pökkiä mua melkein milloin vain. Mä saan sulle kyllä aikaa varattua.
        Vaikka kuka olis mun kans silloin. Mä en oikein oikein enää mihinkään vakituiseen suhteeseen ala. Mä haluun vaan pitää hauskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mieskin on yli 50v.

Ihana nainen.

• Täällä olisi 58v mies Etelä-Suomesta. Kielimiehiä

• Anonyymi

Ihana.. Kielimiehiä☺️

• Anonyymi

Mihin sä haluaisit tuota kieltäs käyttää. Ihana.
        Haluuks maistella mua. Ja nuolla rinnat ym.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana.. Kielimiehiä☺️

Pimpiä nuoltavaksi. Minä kyllä nuolen. Nam nam pimppi mehua. Voit laueta kasvoillani. Eikö kiinostaisi?

• Anonyymi
        ABC66 kirjoitti:

Pimpiä nuoltavaksi. Minä kyllä nuolen. Nam nam pimppi mehua. Voit laueta kasvoillani. Eikö kiinostaisi?

Kyllä kiinnostaa..
        En olekkaan kenenkään kasvoille lauennut hetkeen..
        Voi elämä se tunne kun istuu kasvojen päällä ja miehen kieli nuolee joka paikan, siinä ei nautinto huudolta vältytä.. Ooohh.. Nännit kovettuu pelkästä ajatuksesta ja pimppi kostuu..

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa..
        En olekkaan kenenkään kasvoille lauennut hetkeen..
        Voi elämä se tunne kun istuu kasvojen päällä ja miehen kieli nuolee joka paikan, siinä ei nautinto huudolta vältytä.. Ooohh.. Nännit kovettuu pelkästä ajatuksesta ja pimppi kostuu..

Mistä päin olet? Itse olen Lahdesta. Miten pääsisin nuolemaan?

• Anonyymi
        ABC66 kirjoitti:

Mistä päin olet? Itse olen Lahdesta. Miten pääsisin nuolemaan?

Kun jotenkin täältä Hesasta sinnepäin pääsis. Tai jos itse tulet tännepäin.
        Niin saat maistella... 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Kun jotenkin täältä Hesasta sinnepäin pääsis. Tai jos itse tulet tännepäin.
        Niin saat maistella... 😋

Kyllä tänne Lahteenki voi tulla ja tarvittaessa jäädä vaikka ykdi

• Aloittaja yhä saapuvilla?

• Anonyymi

Kyllä mä täällä hengailen välillä...
        Mietin vaan... Että voishan sitä tällä muikkelilla olla muutakin, mut kyllä mä tunnen vetoa vanhempiin miehiin.. Ei voi mitää.. Vaikka oon 20v. Mielestäni hyväs lihas oleva muikkeli..
        Ihana ikäisiä miehiä täällä.. Nami..
        Vanhempien miesten..., toki riippuu miehestä, niin heidän kans on niin laadukasta olla... Kaks päivää oon ny myös vähä yli 40v. Kans täs touhunnut 46vuotiaan miehen kans, pitkän kaavan mukaan.. Ottanut suihin, hieronu öljyllä.. Toki hän käy kotonaan välillä.. Mutta siis.. On hän erilainen..
        On touhuttu paljon.. Mutta silti..
        Kyllä nuoremmatkin käy.. Mut se on erilaista..
        Ja mä haluun kyllä tutustua teihin kaikkiin.
        Ootte varmaan ihania.. 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä täällä hengailen välillä...
        Mietin vaan... Että voishan sitä tällä muikkelilla olla muutakin, mut kyllä mä tunnen vetoa vanhempiin miehiin.. Ei voi mitää.. Vaikka oon 20v. Mielestäni hyväs lihas oleva muikkeli..
        Ihana ikäisiä miehiä täällä.. Nami..
        Vanhempien miesten..., toki riippuu miehestä, niin heidän kans on niin laadukasta olla... Kaks päivää oon ny myös vähä yli 40v. Kans täs touhunnut 46vuotiaan miehen kans, pitkän kaavan mukaan.. Ottanut suihin, hieronu öljyllä.. Toki hän käy kotonaan välillä.. Mutta siis.. On hän erilainen..
        On touhuttu paljon.. Mutta silti..
        Kyllä nuoremmatkin käy.. Mut se on erilaista..
        Ja mä haluun kyllä tutustua teihin kaikkiin.
        Ootte varmaan ihania.. 💋

Ja olitko nyt se Kolumbuksen isotissi?
        Vai joku toinen?

M60hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai joku toinen?

M60hki

Mä en ole nyt ehtiny käymään kolumbukses. Mä asun vanhan vuosaaren alueella. Ja käyn siinä puistos välillä kävelyllä ja siinä istuu jotain miehiä penkillä ja juttelee. Kiusaan niitä joskus kun kävelen ohi ja mä tiedän että mun rinnat heiluu kun ei ole aina kiireet toppia päällä vaan sellanen vähä bikini tyylinen ja tiukat leggingsit. He on joskus vislannu mulle. Ja mä vaan hymyilen takasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai joku toinen?

M60hki

Mun pitää alkaa käymään useammin kolumbuksessa. Niin sitten näet mun ja isot tissini ja ym. Ja saat nauttia näkemästäs. Ja mä nautin kun sä nautit. 💋

• Anonyymi

Kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pitää alkaa käymään useammin kolumbuksessa. Niin sitten näet mun ja isot tissini ja ym. Ja saat nauttia näkemästäs. Ja mä nautin kun sä nautit. 💋

Ens tiistaina siellä kirpparissa? Vois jossain sopessa vähän puristella sua.

M60hki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ens tiistaina siellä kirpparissa? Vois jossain sopessa vähän puristella sua.

M60hki

Oijoi.. Kuulostaa ihanalta.. M60hki. Puristele vain.. Mut sovitaanko siinä sitten jatkoa kun mun himot nousee kun puristelet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi.. Kuulostaa ihanalta.. M60hki. Puristele vain.. Mut sovitaanko siinä sitten jatkoa kun mun himot nousee kun puristelet..

Hyvä ,tiedät siis sen paikan Laita vaikka pidempi hame eikä mitään sen alle.
        Eikä rintsikoita:)
        Voin hameen alla puristella pakaroitasi ja tunnustella sormilla kuinka märkä olet .
        Rintoja siellä voisin puristella ,ehkä imeäkin sivituskopissa.
        Ehkä jopa sovittaa kankeani pilluusi..takaapäin
        Noin klo 1330

M69

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ,tiedät siis sen paikan Laita vaikka pidempi hame eikä mitään sen alle.
        Eikä rintsikoita:)
        Voin hameen alla puristella pakaroitasi ja tunnustella sormilla kuinka märkä olet .
        Rintoja siellä voisin puristella ,ehkä imeäkin sivituskopissa.
        Ehkä jopa sovittaa kankeani pilluusi..takaapäin
        Noin klo 1330

M69

Mä koitan löytää paikan..
        Niin saa sovituskopissa seksiä..
        Ihanaa, kovaa kullia sisään.. Jes.

• Anonyymi

Mun Rovaniemellä asuva tuttava mies, ilmoitti aamuyöstä että on tulossa hesaan kavereineen kun on joku porotalouteen liittyvä suuri tilaisuus täällä.. Ja soitti että olenko kotona, hän on menossa hotellille mutta haluaisi poiketa luonani kun ei ole naista hetkeen saanut. Ja kun minä sanoin että ok. Kun sieltä asti tulet.
      Hän kävi ja huomasi kyllä että ei ole saanut naista hetkeen 70v. Mies. Hyvä kuntoinen mies kun on isojen porotokkien kanssa tekemisissä. Ja eiks sitä niin ole sanottu että poromies on hyvä panomies.
      Lupasi poiketa vielä uudestaankin kun oli hänellä vähän kiire. Ja pahoitteli kun kävi nopeasti
      Hän kosiskeli mua lähtemään Rovaniemelle hänen akakseen. Hän on pyytänyt mua ennenkin.
      Nuorta kiimasta naista saa niin harvoin..
      Ja isotissistä.. Kiimapilluksi hänkin mua sanoi..
      Noh.. Katotaan..
      On näitä muitakin miehiä joihin haluan vielä tutustua..
      Ihana kiihkeitä hetkiä ollut....
      Olen nauttinut todella paljon kun he saavat laueta minuun...ja kun rinnat saavat huomiota ja koko vartalo.. Ihanasti kihelmöi... Ja on rentona... Niin kuin miehilläkin.. He ovat niin kuin hyvän hieronnan saaneita kun tyydytän heidät... Ja on nautinto kuunnella heidän nautinnon ääniään kun he ovat sisälläni.. Kun saavat nuorta naista... Ja minä heitä.. Aahh.. Niin ihanasti sykkii sisälläni kova kulli... Ja pillu sykkii tyytyväisyydestä kun molemmin laukeamme...ja rinnat turtana imemisestä ja hyväilystä....
      Ohh... Mikä nautinto..

• Anonyymi

Mä taidan mennä takaisin ravintolaan töihin.. Tai ei sinnekään niin vaan mennä.. On kivaa kuljettaa kaljapullo tissien välissä.
      Jotain muuta nyt voisin haluta...
      Kiimapillu 20v.

• Anonyymi

Niin minäkin näen päiväunia 20 v ihanasta tytöstä ja seksistä vaikka olenkin jo 60 v
      Joten kiinnostaa kovasti jos vaan joku olisi halukas olen ihan ok tyyppi ja turvallinen .
      Tepi ,,,

• Anonyymi

Ei se ikää katso..
        Mun maalla oleva miesystävä on 62v.
        Ja tosi ihanaa yhteistä aikaa vietetään kun nähdään.. Aivan upeeta seksiä ja nautintoa.

• Anonyymi

Voi niin totta. Itse 24v nainen ja kun ekaa kertaa sain kahta 65-67v miestä kimpassa nii voi sitä kiihkoa. Nämä ovat sinkku miehiä ni olivat kovassa puutteessa. Tissejä ja peppua kourittiin kovakourasesti ja vaatteet miltei revittiin päältä. Miesten rivot puheet jotenki kiihotti ja niiden aika kookkaat kalut vielä. Antauduin niille täysin ja se ei ollut mitään rakastelua vaan kovaa nussintaa. Ja käyn panettamassa itseeni niillä.

• Anonyymi

Eli sinua kiihottaa epätoivoiset vanhat papat jotka ei ole saanut vuosikymmeniin pillua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinua kiihottaa epätoivoiset vanhat papat jotka ei ole saanut vuosikymmeniin pillua :D

Kyllä kiihottaa. Antaudun täysin niiden rivoille himoille. N24

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiihottaa. Antaudun täysin niiden rivoille himoille. N24

Oletko mistäpäin ?

M68v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistäpäin ?

M68v

68 on vielä tuossa iässä kokematon naisista ja ei ole saanut elämänsä aikana muuta kuin omaa kättään:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

68 on vielä tuossa iässä kokematon naisista ja ei ole saanut elämänsä aikana muuta kuin omaa kättään:D

Oot se sama idiootti joka kaikkia haukkuu saamattomiksi.
        Joku fiksaatio varmaan
        Joku sua ärsyttää näillä sivuilla,taidat itse olla se peräkamarippoika buuahhaa ,joka tykkää vain lehmistä.
        Jaksat inistä täällä 247

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistäpäin ?

M68v

Oletko Cindy vai Saija ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Cindy vai Saija ?

Cindy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.
        He tekevät hommansa silti rauhallisesti mutta päättäväisesti, ja haluavat että nainenkin nauttii.
        Joissakin tapauksissa on ollu kyllä nopeampaakin toimintaa mutta silti ollaan molemmat nautittu loppuun asti, saatu tyydytys, laukeaminen ja olemme keskutelleet että mikä asento on mieluinen ja hän saa isoja, terhakoita rintoja ja nuorta vartaloa ja minä, vanhempaa, kokenutta ja rauhallista, välillä rajuakin seksiä..
        Mutta joskus ollaan vain keskustelu ja hyvältä, suudeltu, nautittu sillä lailla..
        Ei voi eikä saa repiä sellaisia paikkoja jotka eivät ole olleet kyseisessä käytössä hetkeen..
        Mutta seisokki on heillä valtava, ihanan kova ja iso.. Ihan on väritykset menneet vartalollani kun olen ollut ihan kiimassa.
        Ja kun on kostea nainen niin kyllä liukuu paremmin, sisään ja ulos..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitten on korkea aika saada naista.
        Tällaista nuorta vartaloa ja tyydyttää itsensä ja minut...
        Cindy 20

• Ihanan nainen. Löytyisipä täältä etelälapistakin sinunlaisesi suloistamaan arkeani. T. 66v

• Anonyymi

Sinne pitää matkustaa sun arkea suloistuttamaan.
        Ihanan ikäinen olet.
        Jos tällänen isotissi vain kelpaisi. Lapin maisemat on niin kauniita.
        Olen joskus käynyt.
        Sydän sinne jäi silloin jo.
        Voitais keksiä jotain kivaa puuhaa yhdes.
        Cindy 20v.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinne pitää matkustaa sun arkea suloistuttamaan.
        Ihanan ikäinen olet.
        Jos tällänen isotissi vain kelpaisi. Lapin maisemat on niin kauniita.
        Olen joskus käynyt.
        Sydän sinne jäi silloin jo.
        Voitais keksiä jotain kivaa puuhaa yhdes.
        Cindy 20v.

Tervetuloa Cindy. Eiköhän keksitä tuonne laavuille jotain aktiviteettejä. Vielä joudutaan odottelemaan ruskaa, mutta maisemat on kauniit ja isotissi kelpaa kyllä seuraksi.

• Anonyymi
        SakariB kirjoitti:

Tervetuloa Cindy. Eiköhän keksitä tuonne laavuille jotain aktiviteettejä. Vielä joudutaan odottelemaan ruskaa, mutta maisemat on kauniit ja isotissi kelpaa kyllä seuraksi.

Kyllä.
        Ja kaipaankin mies seuraa kun olen nyt yksin...
        Cindy20

• Täällä olisi 58v mies Lahdesta. Imisin mielelläni sinulle orgasmin ja sitten ottaisin sut takaa päin. Ikäero ja nuori nainen kiihottaa

• Anonyymi

Vanha paska et ole elämäsi aikana saanut edes naista.

• Anonyymi

😋💋💋

• Anonyymi

Asiasta kolmanteen..
      On maailmassa niin erilaisia johtajia ja yllättäviä tilanteita.
      Itse yritän olla välillä ihan cool eli rauhallinen ja kun mut haetaan jonnekkin kiire tapaukseen että hoidan loppuun työn ja haetaan kotoa asti ja luvataan tuoda kotiin.. No ei siinä mitään..
      Tuotiinkin..
      Matka oli mielenkiintoinen..
      Illalla kun ajeltiin ja keskuteltiin että miten olen käytettävissä tulevina päivinä ns. Äkkilähdöissä..
      Ja nauretaan jutuille ym. Niin sitten sen jälkeen aletaan hyväillä ja sanotaan että olet vetävän näköinen ja kädet menee minne tahansa..
      Ja minä jopa vaivaannuin..
      Mutta ajattelin että en anna huonoa kuvaa ja annan kopeloida..
      Kiihotuinkin siitä..
      Ja annoin tunteen mennä.. Tai siis viedä..
      No.. Sisälle asuntoonhan hän tuli, sanoi että palkka tulee tilille ja kyytimaksu tästä.. Ja mentiin sänkyyn.
      Onks tää ihan... En tiä mitä..
      Kyllähän mä nautiin tuosta...ei siinä mitää mutta kun yritän päästä irti tuosta.
      Pelkään vaan menettäväni työn jos kieltäydyn.
      Ja sen että tuodaan kotiin asti.. Onks mä liian mukavuuden haluinen.. Vai seksin nälkäinen.

• Anonyymi

Ihania kommentteja.
        Joten ehdottomasti jatkan tekemistäni.
        Olen yllytyshullu.
        Kiitos ihanista kommenteista.

• Anonyymi

Lopeta paskan jauhanta

• Anonyymi

Mitäs puhut... Minä en.
        Osuinko jotenkin arkaan paikkaan....

• Anonyymi

Niin. En tiä.

• Anonyymi

Tämä yli 60 vuotias mies ja hänen naapurinsa yllättivät minut täysin kun tulivatkin Helsinkiin ja kun en tiennyt että ovat tulossa niin leikkiin dildon kanssa juuri silloin. Mieheni oli soittanut hänelle että tules vähä vierailulle hän maksaa bensat ja ota se naapurikin mukaan. Niin saadaan kolmistaan naida tuota vaimo.
      Mieheni oli töissä ja minulla kovat halut että dildon kanssa olin just leikkimässä kun ovikello soi.
      Heitin vain aamutakin ylleni ja menin avaamaan ja siellä oli kaksi ihanaa miestä odottamassa ja heidän katseensa nuoli vartaloani joka näkyi alastomana kun takkini jäi auki.
      Ihanaa te tulittekin just sopivasti. Minulla on kova kiima päällä. Ja ihana yllätys kun tulitte. Menin sänkyyn takaisin ja aloin hyväillä itseäni uudestaan ja olin haara - asennossa ja ratsastin dildon päällä. Aaah kun tuntui hyvältä.
      Miehet katselivat hetken ja tulivat sitten mukaan
      Toinen hyväili rintojani ja puri nännejä ni ja minä otin hänen kullin käteeni ja hyväilinja pumppasi sitä ja toinen otti dildoa pois ja hyväili kulliaan laitoin sängylle makaamaan ja hän työntyi sisääni.
      Samalla pumppasin naapurin kullia kun hän istui vieressäni.
      Oih kun tuntui taivaalliselta. Mies ystäväni oli todella syvällä sisälläni ja pani mua kiivaaseen tahtiin ja laitoin jalat hänen selkänsä päälle jälleen hetkeksi että tulee ihan pohjaan asti, sitten hän himmasi ja antoi naapurin jatkaa ja hänelläkin on upea kulli. Hän panikin loppuun
      asti ja sykkivä kulli sisälläni tuntui ihanalta ja hän meni pukemaan ja miesystäväni tuli vielä kanssani sänkyyn.
      Ratsastin hänen kullinsa päällä ja voihkiin ja nauttiin ja sitten takaapäin ja Läpsi pakaroitani.
      Anna isukki läpsii... Ja noin hieno tiukka pillu...
      Anna viä pillua isille hän huokaili ja voihki.
      Kunnes sitten hännlaukesi myös huutaen ja voihkien että miten hyvää tekee.
      Ja minä voihkiin ja kiljuin kun tuntu niin hyvältä...
      Miesystäväni puki ja meni toisen miehen luo ja silloin tuli mieheni kotiin ja sanoi että okei. Te olette vissiin jo osanne saaneet ja nyt minä..
      Oma lihaskimppuni tuli luokseni suudellen ja hyväillen ja rakastelimme ja nautimme, emme osuneet kun olimme molemmat väsyneitä mutta mutta kulli sisälläni piristi ja jälleen sain kullia pitkän kaavan mukaan.
      Ja laukesin itsekkin ja molemmat voikiimme kun olimme ihan väsyneitä.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70