Olisiko Turusta tai sopivan ajomatkan päästä naista jonka rintoja saisin ihailla ja palvoa? Antaisin rinnoillesi monipuolisen käsittelyn, sitä enemmän mistä erityisesti nautit. Muuta seksiä ei tarvitsisi harrastaa. Varatuille tiedoksi, tissihoito ei ole pettämistä jos pikkarit pysyy jalassa :)
Yhteyden minuun saa joko gmaililla tai kikillä
tissihoito
Saanko nauttia rinnoistasi?
23
395
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauas Turusta suostut ajamaan? Tampereella olisi D-kupit hoitoa vailla.
- Anonyymi
Tampere on vähän turhan kaukana. Löydät varmasti sieltä lähempää jonkun tissifanin.
- Anonyymi
Voisinko minä tulla antamaan D-kupeille hoitoa? Olen Tampereella.
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Hoida sinä ne lehmät, minä pitäydyn naisissa.
Mikä on sopiva ajomatka?
18v Hki- Anonyymi
No kyllä se siltikin on pettämistä, typerää luulla muuta.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Pysähdyin lukee vistisi ajatuksen kanssa, meillä naisilla yleensä rinnat herkin alue täydelliselle kiihottumiselle. Vaikkakin suurin osa miehistä keskittyy ala päähän saman tein.
Ainaskin itselläni alapäänii rintojen käsittelyn myötä valmis miehelle saman tein, kerroit pikkarit pysyy päällä, itse riisuisin kylläkin kiihottuneena ne pois. Haluisin tulet sisääni jatkat rintojeni suukottelua näin saisin hyvän orgasmin kanssasi. T. Rouva 47v- Anonyymi
Kuulostaa juuri hyvältä suunnitelmalta toteuttaa, josko olet Turun suunnalta ja 55 mies sopisi ajatuksiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa juuri hyvältä suunnitelmalta toteuttaa, josko olet Turun suunnalta ja 55 mies sopisi ajatuksiisi?
Sopisi kyllä jos tykkäät rinnoistani, pitää niitä hyvänä aidosti. Mieheni kyllä kehuu että muodokkaat siihen sitten jääkin, pitää päästä yhtymään saman tein. Tykkään kyllä yhtyä mutta jotain jään vaille, orgasmi olisi rajumpi ja pidempi kiihottamisen jälkeen. T. Rouva 47v
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi kyllä jos tykkäät rinnoistani, pitää niitä hyvänä aidosti. Mieheni kyllä kehuu että muodokkaat siihen sitten jääkin, pitää päästä yhtymään saman tein. Tykkään kyllä yhtyä mutta jotain jään vaille, orgasmi olisi rajumpi ja pidempi kiihottamisen jälkeen. T. Rouva 47v
Moi rouva 47v.täällä 50 suomalainen tissifriikki,voin tulla vaikka heti antamaan rintahierontaa.tai jos on muita naisia, niin olen valmis.
- Anonyymi
Laita aloittajalle viestiä. Jutellaan hetki ja sovitaan tapaaminen.
- Anonyymi
Moikka..naiset täällä ois kans rintojen hyväilijä..Kainuu ja pohjois-pohjanmaa..
- Anonyymi
Olisin valmis tulemaan luoksesi hoitelemaan sinut ihanasti molemmille nautintoa +60 mies Turusta
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa tissin suuhun buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä sinähän sen tiedät kun olet speden kaa samassa kopissa. Jaahaas kohta määkijä tulee kertoo taas missä se on ja mitä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä hä hää buaahaa mitäs lutkukat speden tissii kjäh kjäh kjäh.
- Anonyymi
Nainen 47v , missä asut, miten voisin saada sinuun yhteyden?
Halauksin Veijo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277