Kommentoi mun postaamaa seisokkikuvaa ilkeämielisesti sanomalla: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen, karvaista, maskuliinista perärööriä".
Kyllähän mulla pieni on, pituus vaan 10 cm ja ympärysmitta 10 cm seisokissa, mutta ei se musta homoa silti tee. Muutenkin ottaa päähän, että pienimunaisia aina panetellaan homoiksi kaiken maailman "pieni voi olla vikkelä pyllyssä" -tyylisillä jutuilla.
21v pojan nulikka vittuili alastonsuomessa
Anonyymi-ap
3
376
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitoin OmaKuvaan niin nainen halusi sopia treffit luvan perusteella.
- Anonyymi
Tais poitsu sulle kirjoittaa omista fantasioistaan kenties hää olis tahton tuntia miltä siu veitikka hänen persreiäs tuntuu oisit vastan vaan et olen pahoillani mutta en ole homo mu kun kärsivällisesti jaksat ehtiä ni kenties jonkun löydät joka on valmis mulkkunsa sun perseeseen työntään
- Anonyymi
Mitäpä nyt tuosta hermostut, kyllä ilkeitä kommentteja maailma täynnänsä on. Paina vain 21-vuotias poika ignoreen ja pidä kalusi kuvat ylpeänä omistajana esillä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657