No huhh ...siihen loppu lakupuljun tuotteiden osto.
Kouvolan lakritsi ja Persut yhteistyössä?
19
741
Vastaukset
- Anonyymi
Mustempaa kuin persujen rasismi...
- Anonyymi
Ymmärtääköhän Nisula mitä mainehaittaa sai aikaiseksi? Työntekijät varmaan tyytyväisiä.
- Anonyymi
Rasismia huudellaan vaikka tämähän käänteentekevää yhteistyötä yli värirajojen! Taidatte olla melkoisia dorkia!
- Anonyymi
Olivat lähikaupasta täysin loppu.
Kansalla hyvä maku!- Anonyymi
Keskustakin pyyhkäisee kohta ohi :D
- Anonyymi
Olikohan fiksua kaveerata äärioikeistoa. Siinä vedettiin brändi vessanpöntöstä alas.....
- Anonyymi
Tykkysellä hyvä maku.
- Anonyymi
Viidakkorumpu rummuttaa. Maine mennyttä!
- Anonyymi
Viidakkorumpu viittaa rasismiin!
- Anonyymi
Parasta lakritsia, ja mainosta mitä enemmän siitä puhutaan.
Kulutushuippu on vasta edessä. Minäkin menossa kauppaan ostamaan maailmankuulua lakritsaa.- Anonyymi
Valitettavasti nyt tule syvä haava firman maineeseen persujen takia. Tajuaahan tuon tyhmempikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti nyt tule syvä haava firman maineeseen persujen takia. Tajuaahan tuon tyhmempikin
Syön lakritsia aina silloin tällöin eikä poliittinen kantani vaikuta siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön lakritsia aina silloin tällöin eikä poliittinen kantani vaikuta siihen
Minäkin syön mutta en enää Kouvolan Lakua. Ei sovi minun arvomaailmaani. Tietenkin jokainen näkee asiat omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin syön mutta en enää Kouvolan Lakua. Ei sovi minun arvomaailmaani. Tietenkin jokainen näkee asiat omalla tavallaan.
Itse syön Kouvolanlakua maun takia. En koskaan tai ainakaan tällä hetkellä voisi kannattaa persuja,mutta eipä se vaikuta siihen mitä syön.
- Anonyymi
Mielensä pahoittajat eivät voi syödä kohta mitään. Aina löytyy syy boikotoida, kun sitä suurennuslasilla alkaa etsimään.
- Anonyymi
Tiedäthän että aika moni on pahoittanut mielensä persujen kusetusten takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän että aika moni on pahoittanut mielensä persujen kusetusten takia.
Persut ei vassareita pelkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ei vassareita pelkää!
Persut puhuu pelkkää paskaa....
- Anonyymi
Ei mennyt kauan kun TJ meni vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625