Kovat Venetsialais-ilotulitukset Huittisjärvellä

Anonyymi-ap

Pitkin iltaa olen ihmetelyt, että mikä oikein paukkuu ja napsuu. Napsuuko peltikatto eilisen sateen jäljitä vai mitä.

Sitten hoksasin että paukuttelu kuuluu Huittisjärven suunnalta. Ne siellä juhlii kesän lopettajaisia Venetsia-aiheisilla meiningeillä. Raketteja ja paukkupomneja ammutaan turvallisesti järven selälle päin.

Ensi huhtikuulla jatketaan sitten taas, ihan uuden mökkeilykauden merkeissä.

6

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu me siä oltiin ampumasa! Huittisjärven wapaapalokunnan vanhemmisto-osasto.
      Peku latas,ja mää itte ammuin!
      Vappaaehtosia oli vahtimasa rantasaunan turvekattoo ettei vahinkosa syty liäkkeihin.
      Väkkee oli liikkeellä nin birusti, kuten aina näisä liäterannan tapahtumisa!
      Krillimakkaraa krillattiin ja haitarimussiikki sulostutti korviamme!
      Nährään taas ens vuanna samasa tapahtumasa!

• Anonyymi

Liätetyyppi voitas eristää omaan karsinaansa itekseen höpöttelemästä.

• Anonyymi

Pitäjäsämme tarvitaan esikuvia, ja liätealan konkarit tarjoilevat parasta mahrollista tiätämystä mitä on saatavisa. Pitäjämme päättäjät alati vääriä päätöksiä esim. nykyinen tori ilman lietepatsasta ja suihkulährettä.

• Anonyymi

Tämä pitäjää lakkaisi voimasta hyvin, jos emme olisi Suomen sikaisin pitäjä. Tulisi nälkä ja kylmä ja ikävä monelle huittislaiselle. Sikalatoiminta ja lietteenlevitys meidät pitää terveinä ja iloisina ihmisinä. Lietekuski on oman alansa edustajana usein mukana auttamassa ja luomassa tunnelmaa.

Hiukan se sonta haisee pelloilla. Mutta niin se haisee selluloosan sulfaattikeittokin, ja silti sielläkin paikkakunnilla eletään hyvää elämää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33