JUHANNUSKÄNNIT-SKOOPPI

jpntar

Oinas , vetää pään täyteen tunnissa, hoippuu sitten kokon ympärillä, kourii muita juhlijoita, keksii lopulta lähteä soutelemaan tai uimaan, ja hänet on pakko tainnuttaa omaksi parhaakseen.
Härkä , makoilee nuotion äärellä kokoillan toisessa kädessä olutpullo ja toisesa makkaratikku. Ahtaa kokoillan makkaraa ja olutta sisuksiinsa, polttaa sitten itsensä nuotiossa ja sammuu.
Kaksonen , vetää kuplivaa, hilluu ympäriinsä, vonkaa ihmisiä kanssaan henälatoon pyörimään, oksentaa ja jatkaa hillumista paidanhelmat oksennuksessa. Ei sammu koskaan.
Rapu , juo juo ja juo, itkee, juo juo ja juo, muistelee menneitä ja itkee, juo juo ja juo, nukahtaa keskelle pihaa. Seuraavana aamuna taas itkee, koska ei muista nähneensä kokkoa.
Leijona , meuhaa ilman paitaa, rakentaa kylän suurimman kokon, polttaa ympäristönsä ja joutuu lopulta tilaamaan palokunnan apuun. Kaljapöhnässä sitten yrittää flirttailla palokunnan ja muiden juhlijoiden kanssa.
Neitsyt , juo alkuillan sivistyneesti, neuvoo muita kokon sytytyksessä ja grillauksessa, meinaa lopulta saada kuonoonsa jatkuvan neuvomisen takia, ratkeaa sitten ryyppäämään ja häpeää seuraavana aamuna heikkouttaan.
Vaaka , juoruaa ja juo, tekee sitten paljastuksia ja pyytelee anteeksi, rakastaa loppuillasta koko maailmaa ja hoippuu holtittomasti viinapullo kainalossa.
Skorpioni , aloittaa jo aamulla, ja on jo puoleenpäivään mennessä kaatokännissä, sitä ei vain hänestä huomaa. Jutut vain muuttuvat ronskimmiksi. Juhannusyö menee rivoja ehdotellessa ja vastakkaista sukupuolta ahdistellessa.
Jousimies , juo nopeasti itsensä kaatokänniin, kaatuu sitten kokkoon, polttaa itsensä saunan kiukaaseen, tökkää itseään grillitikulla silmään ja sammuu nokkospuskaan. Soittaa aamulla taksin, ja ajaa lääkäriin.
Kauris , juo hiljaa totisena, tullessaan yhä enemmän känniin alkaa puhumaan, riehaantuu lopulta ja ehdottaa yhteislaulua kokon ympärillä. Kärsii aamulla morkkista, kun kouri kaverin kumppania.
Vesimies , vääntää saunavitsat ja vastat, grillaa herkkuaterian, huolehtii muiden hyvinvoinnista ja, kun muut ovat sammuneet vetää koko yön kestävän humalan.
Kalat , on aamusta asti humalassa, hän runoilee ja laulaa, itkee ja nauraa. Loukkaantuu sitten muiden vitseistä, ja menee yksin saunaan kaljapullo kainalossa. Ja, kun joku saa viimein raahattua murjottavan kalan ulos löylystä hän oksentaa kokkoon.

Hyvää juhannusta kaikille:)) Ja varovaisuutta.

40

3814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeva-sisko

pikkuisen vain viinan höyryinen:))))
      Olisit laittanut sen Vesimiehen juomaan vishyvettä, tai korkeintan cokista, silloin se olisin ollut minä !DDDDDD
      Juhannus kyllä tulee vietettyä mökkeillen tuttavapariskunnan kanssa.
      Seurataanpa tilannetta ,noinkohan menee:)
      Ovat leijona ja neitsyt. Minun kaverini on kalat.

• jpntar

viinan höyryinen se taitaa olla suurelle osalle juhannuksen viettäjistä..Mutta onhan meitä toki joukossa muitakin. :)

• lähellä mutta kuitenkin kau...
        jpntar kirjoitti:

viinan höyryinen se taitaa olla suurelle osalle juhannuksen viettäjistä..Mutta onhan meitä toki joukossa muitakin. :)

ja rehellinen nainen taidat olla ja miun mieleeni!

• jpntar
        lähellä mutta kuitenkin kau... kirjoitti:

ja rehellinen nainen taidat olla ja miun mieleeni!

juhannusta myös sinulle:))

• Pirre*

ja tämä oli meidän urhojemme juhannushoroskooppi..!

• Marion.T

Pitääpäs muistaa näin skorpionina aloittaa jo aamusta - mutta mistäs pirskatista mä sen hyvän viinapään tähän vetäsen :))
      Onneton meikäläinen kun sammuun jo muutamasta keskikaljasta ;(

Joskushan olis kiva olla kännissä vaikka koko päivä - pitäsköhän tuota mokomaa treenata....äijällä olis kyllä konjakkipullo tuolla kaapissa...taidankin alkaa harjoittelemaan juhannusta varten - onko jo liian myöhäistä?????? Jos alkaa kohta kirjoitus takeltelemaan, niin tiedätte että meikä harjoittelee :DD

Mutta toi Neitsyen juttu osu aika hyvin kohalleen mun miehen juomisissa, tollanen se just on :)) Vaikka ei se sitä ite myöntäis millään :))

Näinhän se on, että joulu on joka vuosi, mutta juhannus vain kerran vuodessa :DD

• & hauska!
      Totta toinen puoli.. vesimiehenä tuskin täysin selvinpäin katselisin toisten hauskan pitoa ;))
      Ja miten oisi sen jälkeen sen muista huolehtimisen laita ;)
      Hyvää Juhannusta myös sinulle!

• valerian.s

On tuo kalojen skooppi pitänyt paikkansa muutamana vuotena:))Teen kaikkeni,että tämä jussi tekisi poikkeuksen;))

• annina2

Ihan mielenkiintoinen... :))) hyvää juhannusta sinullekin!

• kalle-p

luvassa hyvää. Ei tarvitse turjottaa kokkoa katsellen...
      Pitääkin ottaa vaihtovaatteet mukaan. En siksi, että itse tarvitsesin. mutta ne toiset....

• keskiyonkehraaja

Paitsi toi viimeinen.Inhoan oksentamista....
      Juhannusterveiset kaikille t. Kalat

• vaakaosio sopi kyllä entiseen mieheeni, mutta tuo kauris ei kyllä ikinä kouri kaverin kumppania....täysin asiallista porukkaa jopa humalassa...:)))))) vai mitä?

• jpntar

kaikista humalassa...nutta morkkis on varmasti siinä tapauksessa sen jälkeen ja kova:)))) Kun on vesiselvä tai melkein, säästyy monelta..selittelyltäkin:)

• ggnojoP

sukupuolettomasta karikatyyristä kullekin torve-
      lolle... :)

Omalle osalleni, kuten lähes aina horoskoopeissa,
      luonnehdinta menee ihan pahasti metsään.

Jospa olenkin Alieni?

~~~~~~~~~("... e.t. go home...")~~~~~~~

• jpntar

menevät metsään..Oinas on kyllä aika harkitsematon tyyppi monessa..mutta reilu kuin mikä:) Ja häneen voi luottaa melkein 100%..No, et ole ainakaan ...hö mikään Alieni:))))

• ggnojoP
        jpntar kirjoitti:

menevät metsään..Oinas on kyllä aika harkitsematon tyyppi monessa..mutta reilu kuin mikä:) Ja häneen voi luottaa melkein 100%..No, et ole ainakaan ...hö mikään Alieni:))))

Jospa olenkin sellainen E.T.-sormi...
        Huu-u-uuu-u-uuu :DDD

Mitä luottamiseen tulee, olet oikeassa.

:)))

• Lyyli-Sisko

tuo skooppi ainakin sopii. Olisin kyllä toivonut pientä tarkennusta siitä, kuinka neitsyen juhannuksenvietossa kattaus on tehty säsysävyyn, juomien ja ruokien yhteensopivuus on mietytty tarkasti etukäteen, kokolla on mukana varavaatteita, jos tuleekin kylmä ja lisäksi varusteena on iso kasa erilaisia hyttysmyrkkyjä.

• Loistava.polku

Sekä sammutuspeite, ensiapuvälineet ja käsikirja "Sata testattua juhannustaikaa".

• (.)Y(.)

Meinasin pitää, paidan päällä ja selvitä ilman palokuntaa.. ;)))

Hauska örvellys- skooppi.. :DDD

Hyvää Juhannusta Japanitar.. :))))

• sinkku55

ollenkaan,olen neitsyt,mun kohdalla ei pidä paikkansa:)))))))))Hyvää juhannusta sinullekin..

• jpntar

passaakin kauriiseen, mutta vesiselvänä taidan olla minäkin koko juhannuksen:)))

• kaksonen

trimmaa kalunsa naapurin heinäpellolla painelemalla luomuheinäpellolla heinäseipäiden reijät kalullaan ,sitten suuntaa kokoille ja painelee koko kylän puutteessa olevat mirrit jussinpäivän kunniaksi...
      sellainen on veikeä kaksonen joka on mieheni minun,joka myös olen kaksonen.tälläinen on kunnon kaksonen

• jellona

olla tuollaisesta kunnollisuus kaukana. Eipä ole aihetta olla kateellinen..:)

• jpntar
        jellona kirjoitti:

olla tuollaisesta kunnollisuus kaukana. Eipä ole aihetta olla kateellinen..:)

meistä täydellinen..:)

• Bambse

pirä paikkaansa! ;)))))

• jpntar

leikkinä...:))))))

• satsumansanelema

Mulla pitää, eiks vaan!?!

• jpntar
        satsumansanelema kirjoitti:

Mulla pitää, eiks vaan!?!

sinullekin:) Leikkiähän tämä skooppikin on, mutta kiva, jos osui...:))))

• bluepoem

totta..kaurismiehet taitaakin olla ainoita jotka vielä tajuavat töpäneensä ,silloin kun käpelöivät kaverin muijaa...

Mutta koitan kestää sen kuin "mies"

t: bluepoem

• skorppari

..traagista, että on kaatokännissä eikä kukaan huomaa? Syynä syntymäkänni vaiko rekkamiehen maksa?
      No, paituvei,ahdisteleen ei ole tarvinnut koskaan alkaa, naiset on siitä puolesta pitäneet huolen :)

• härkämies

hauskaa juhannusta myös sinulle jpntar!

• jpntar

makuupusseista:)

• härkämies
        jpntar kirjoitti:

makuupusseista:)

teidän pyörät huomisiltana siihen kaupalle..

• jpntar
        härkämies kirjoitti:

teidän pyörät huomisiltana siihen kaupalle..

Asia selvä.

• ihailija

, ja toivottavasti tavataan..

• mökin akka

eres ajattele.toi flikka ei ittekseen jouru olemahan.

• jpntar
        mökin akka kirjoitti:

eres ajattele.toi flikka ei ittekseen jouru olemahan.

ja aurinkoista juhannusta myös sinulle:) Et muuten tiedä minun elämästäni yhtään mitään..

• palstaa seurannut mies

myös sinulle itsellesi!

• jpntar

Herra Tuntematon:)

• eeva-sisko
        jpntar kirjoitti:

Herra Tuntematon:)

että horoskooppisi osuu kohdalleen minun kalojen tähtimerkissä syntyneen miesystäväni kohdalla.
        "Kalat on aamusta iltaan humalassa", ennustit ja jatko oli jotain laulaa hoilottamisesta ynm.
        Me olemme lähdössä mökille ja minä ajan...arvaahan miksi?
        Laulua kuuluu myöskin kun mies kasailee kamppeitaan.
        Eli tähän asti hänen kohdallaan mennyt aivan oikein, siis horoskooppi.
        Huomenna toteutuu tietenkin sitten se ennustuksen loppuosa :(
        Kääk!
        Hyvää juhannusta kuitenkin ja olihan minun kohdallani myönteistä ainakin se kun saan tehdä hyvää ruokaa ystäville selvin päin, sekä kauniiksi lopuksi itse rentoutua (vesimies)
        On muuten taivahan tosi, että nauroin makeasti kun mies korkkasi pullon joku aika sitten ja sanoi, että ajathan sinä nyt mennessä, hän ottaa pienen napanterin alkavan juhannuksen kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe