Olen pohtinut että onkohan hukkuminen vaikea tapa päättää päivänsä jos siihen tulee joskus tarve kun aseharrastusta ei ole eikä ole varaa edes siihen niin hukkuminen olisi varmasti aseen jälkeen parhaimpia tapoja päästä pois jos joskus päätyy sen viimeisen kortin käyttämään.
Onko kokemuksia hukkumisesta millainen kuolema se on onko kivulias?
3
346
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan hukkunut ole tullut takaisin kertomaan, millaista oli kuolla hukkumalla.
Tuohon kysymykseen ei pysty elävät vastaamaan.
Omalta kohdaltani tiedän, että ei ole kiva tunne, kun hapen saanti lakkaa kokonaan, siinä iskee paniikki. Se opetti sen verran, etten haluaisi ikinä kuolla tukehtumalla.
Toki hukkuessakin ihminen tukehtuu. - Anonyymi
Nyt näyttää olevan kova kuoleman halu monilla ihmisillä, voit katsoa toisten kommenteista mitä kirjoittelin jos kiinnostaa. Kannattaisi olla jopa kiitollinen että saa elää, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Olen sen oppinut itsekin, oltuani itsemurhan suunnittelija noin 5 vuotta.
- Anonyymi
Kun hukut,hengität vettä hetken.Tajuntasi alkaa heiketä ja kylmyys(hypötermia) sekä pimeys tulee.Jatkosta en tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595