Onpa vaikea löytää seniorimiehiä eroottisiin hetkiin. Tekisi kovasti niin mieli. Puoli vuotta sitten löysin uimahallista seniorin ja vietettiin ihania hetkiä 3 kuukautta.Sitten hän muutti espanjaan.Nyt joutuu taas tyytyy omaan onneen.
Mistä voisi 56v Top löytää seniorimiehiä.
16
981
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnassa olisi etsimäsi mies, olen etsinyt vaki pystyvää toppia. T. M 60v
- Anonyymi
Oma onni eikä kaikkien sonni?! Vai? Ei kantanut pitkälle!
Nyt omin käsin onneen... vai löytyykö se sittenkkn täällä, tuskin kuten 'ap' jo toteaakin.
Viihdettä tämä on täällä enimmäkseen, ja huonoa sellaista!- Anonyymi
Mikä se on ja missä? Ootko siellä vakituisessa tehtävässä antamasi vihjeen mukaan?
Olet siis se "spede" btm tyyppiä?
Ei kiinnosta sanon suoraan! - Anonyymi
Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa
Hei kerro lisää missä olet jne olen Vantaalla 70v+ sub imuri
- Anonyymi
Oulussa ollaan.Eteläsuomessa tulee välillä lomailtua asuntoautolla.Voisihan sitä puuhastella asuntoautossa kaikkea mukavaa. Voin heittää sinun profiilin viestiä jos haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Oulussa ollaan.Eteläsuomessa tulee välillä lomailtua asuntoautolla.Voisihan sitä puuhastella asuntoautossa kaikkea mukavaa. Voin heittää sinun profiilin viestiä jos haluat.
ok kiva sit jos joskus tavattaiskin itse asun yksin sinkkuna
- Anonyymi
Ahaa mulla alkaa vanha imuri olla lopuillaan, sielläkö siis vanha mutta uuden veroinen käytettävissä.
SIISTI juttu! Miten sitä tehoimuria voi varata? Anonyymi kirjoitti:
Ahaa mulla alkaa vanha imuri olla lopuillaan, sielläkö siis vanha mutta uuden veroinen käytettävissä.
SIISTI juttu! Miten sitä tehoimuria voi varata?ehkä täällä sit varaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit ajaa niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa
- Anonyymi
Mistäpäin oot .mä tku
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Kuopiosta löytyy Bottom mies joka etsii Top miestä
- Anonyymi
Jos nostaa riman liian korkealle niin vaikea löytää bottom miestä
- Anonyymi
64 v bottom mies Kuopiosta etsii Top miestä.
Kaikki kyrvät kelpaa.
Ei koko vaatimuksia Laitetaan mökkimiittiin ilmoitus Alaston suomeen niin voit alkaa valitsemaan kenen kanssa haluat
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854