Mistä voisi 56v Top löytää seniorimiehiä.

Anonyymi-ap

Onpa vaikea löytää seniorimiehiä eroottisiin hetkiin. Tekisi kovasti niin mieli. Puoli vuotta sitten löysin uimahallista seniorin ja vietettiin ihania hetkiä 3 kuukautta.Sitten hän muutti espanjaan.Nyt joutuu taas tyytyy omaan onneen.

16

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hämeenlinnassa olisi etsimäsi mies, olen etsinyt vaki pystyvää toppia. T. M 60v

• Anonyymi

Oma onni eikä kaikkien sonni?! Vai? Ei kantanut pitkälle!
      Nyt omin käsin onneen... vai löytyykö se sittenkkn täällä, tuskin kuten 'ap' jo toteaakin.

Viihdettä tämä on täällä enimmäkseen, ja huonoa sellaista!

• Anonyymi

Mikä se on ja missä? Ootko siellä vakituisessa tehtävässä antamasi vihjeen mukaan?
        Olet siis se "spede" btm tyyppiä?
        Ei kiinnosta sanon suoraan!

• Anonyymi

Sää mää ja bää se tunkee nokkansa joka aukkoon buaahaa

• Hei kerro lisää missä olet jne olen Vantaalla 70v+ sub imuri

• Anonyymi

Oulussa ollaan.Eteläsuomessa tulee välillä lomailtua asuntoautolla.Voisihan sitä puuhastella asuntoautossa kaikkea mukavaa. Voin heittää sinun profiilin viestiä jos haluat.

• Veikkobtm
        Anonyymi kirjoitti:

Oulussa ollaan.Eteläsuomessa tulee välillä lomailtua asuntoautolla.Voisihan sitä puuhastella asuntoautossa kaikkea mukavaa. Voin heittää sinun profiilin viestiä jos haluat.

ok kiva sit jos joskus tavattaiskin itse asun yksin sinkkuna

• Anonyymi

Ahaa mulla alkaa vanha imuri olla lopuillaan, sielläkö siis vanha mutta uuden veroinen käytettävissä.
        SIISTI juttu! Miten sitä tehoimuria voi varata?

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa mulla alkaa vanha imuri olla lopuillaan, sielläkö siis vanha mutta uuden veroinen käytettävissä.
        SIISTI juttu! Miten sitä tehoimuria voi varata?

ehkä täällä sit varaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ajaa niuvanniemen drive In kaistalle siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa

• Anonyymi

Mistäpäin oot .mä tku

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi

Kuopiosta löytyy Bottom mies joka etsii Top miestä

• Anonyymi

Jos nostaa riman liian korkealle niin vaikea löytää bottom miestä

• Anonyymi

64 v bottom mies Kuopiosta etsii Top miestä.
      Kaikki kyrvät kelpaa.
      Ei koko vaatimuksia

• Laitetaan mökkimiittiin ilmoitus Alaston suomeen niin voit alkaa valitsemaan kenen kanssa haluat

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241