Suomen tasavallan ja Venäjän federaation välinen SOPIMUS suhteiden perusteista
https://www.finlex.fi/fi/sopimukset/sopsteksti/1992/19920063
Miten Nato käy yhteen tämän sopimuksen kanssa?
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinä näytä olevan montaakaan kohtaa, jota Venäjä ei olisi rikkonut.
Enkä yhtään kohtaa huomannut, jota Suomen natojäsenyys rikkoisi.- Anonyymi
"vahvistaen osallistuvansa demokraattisen, rauhanomaisen ja yhtenäisen Euroopan rakentamiseen Euroopan turvallisuus- ja yhteistyökonferenssin Helsingin päätösasiakirjan, Pariisin peruskirjan ja muiden ETYKin asiakirjojen mukaisesti,"
Aloittaja laittoi oikean vitsin tänne 😁
- Anonyymi
Missähän kohtaa aloittaja näkee Suomen itsenäisen turvallisuuspolitiikan rikkovan sopimusta joita lähes joka kohtaa venäjä on rikkonut aina muistomerkkien tuhoamisesta alkaen
Kerrotko nyt sitten vaikka seuraavaksi että Suomi ei todeliisuudessa olisi NATO:n jäsen kun se mielestäsi olisi laitonta taikka jotain muuta yhtä hauskaa...
- Anonyymi
Diktaattori putler pyyhki sopimuksella p...
- Anonyymi
Niin kauan kuin putinistit ovat vallassa Venäjällä, niin kauan ryssään ei voi luottaa. Sotahullun Venäjän sopimukset ovat vain paperia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233