Mitä virkaa tuollaisella ps/2->usb adapterilla,olen kokeillut kahta eri adapteria kolmea eri ps/2 näppäimistöä ja ainakin kahta eri hiirtä,ei toimi????https://hintaseuranta.fi/kaapelit-ja-adapterit/ps2-adapteri-usb/166083
ps2-adapteri-usb
7
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kahdessa eri pöytäkoneessaeivätpä vain toimi....
- Anonyymi
Kyllä nuo toimivat - adapterin väri kertoo mihin liittimeen se sopii ja sitten on osattava itse laittaa siihen hiiri/näppis. PS/2 liitäntään ei sitten saa mitään liittää koneen ollessa virrallinen. Liitin täytyy tietysti käydä biosista enabloimassa.
Juu näppiksessä on tuo violetti ps/2 liitin,adapterit ovat vihreitä kuten tuolla laittamassani linkissä...Hiirissä on yhdessä vihreä ja kahdessa valkoinen ps/2 liitin,eivätpä nuokaan alkaneet toimia.Kävin tuolla biosissakin katselemassa,en hioksannut mikä siellä pitäisi enabloida,ehkä kaikki???
- Anonyymi
Tuo kuvan adapteri on tarkoitettu usb-hiiren liittämiseksi PS/2-hiiri liitäntään.
- Anonyymi
Ahaa,olisiko laittaa linkkiä millainen adapteri kävisi ps/2 pistokkeen liittämiseksi usb porttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa,olisiko laittaa linkkiä millainen adapteri kävisi ps/2 pistokkeen liittämiseksi usb porttiin?
Vaikka tommonen
https://www.data-systems.fi/wp-content/uploads/2023/05/105002922_0534762286.jpeg
Ja vielä puppulausegeneraattorin jorinaa pitää uniikkin ja eettisen tekoäly moderaattorin tyytyväisenä
On mahdotonta kiistää, että pilvipalvelun hyödyntäminen parantaa tulevaisuuden näkymiä, jotka edellyttävät suunnitelmallisuutta. Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että tiedon valtatie, joka tosin jossain määrin on vanhentunut käsite, asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen. Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että asynkroninen asiakaskokemus tukee ajattelua, joka korostaa organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta. Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että tekoälypohjainen algoritmi järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös yleisen tietoisuuden puutteita.
- Anonyymi
Itse olen vastaavanlaista adapteria käyttänyt liittääkseni USB - näppäimistön PS/2 liitäntäiseen vähän iäkkäämpään mittalaitteeseen. Hyvin tuntui toimivan.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927