Masked Singer Suomi 2024, kylläpä oli hieno yllätys kuka oli

Anonyymi-ap

Tähkä. Arvasin oikein ja niin arvasi myös Jenspa Poikelus. Olin ihan että Jes!
ja taoin nyrkkiä pöytään, Jes! Jes! Kun hahmo vihdoinkin paljastui.
Mutta, mikäli joku haluaa katsoa ensi viikolla Masked Singeriä uusintana, niin
enpäs kerrokkaan vielä kuka oli Tähkä.

6

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä suomalainen masked singer on halpisversio oikeasta viihdeohjelmasta? Miksi ei voi tehdä kunnolla? Oikeassa ohjelmassa on ammattilaisia ja kauniita ihmisiä, Suomen versiossa vassaritoimittaja ym ?

• Anonyymi

Eikö Ile Uusivuori tiedä, mitä tarkoittaa nuorikko? Sehän on morsian, eikä Benjaminia sovi kutsua sellaiseksi.

• Anonyymi

Ile taitaa olla ihastunut nuorikkoon. Kuittailee sillä silmällä, nuori liha voisi maistua isukille.
        Nam herkkua.

• Anonyymi

Benkku on herkkulihaa vanhoille miehille, jospa Ile haluaa juuri sitä nuorikoltaan. Nam

• Anonyymi

Miten suomessa kiertää sama piiri vuodesta toiseen ohjellmasta toiseen.

Pimiä, Saariluoma, Norddman Mtv3lla aian samat naamat ja kuivat ohjelmat vuodesta toiseen. Harjusola Farmi ohjelmassa pitkissä kynsissään onko hän ihan viisas?

Mitä tulee tähän Masked Singeriin niin eikö voi ottaa ohjelmaan sellaisia henkilöitä, jotka eivät ole joka ohjelmissa ja kierrä jokaisessa. Myös sellaisi joitaa ei äänestä tunnista.

Näitä samoja juntajia ja pyrkyreitä on, eikö ole muita uusia kasvoja. Vaihtoa, uudistumista ja tuotannoilta kehittävää otetta.

Monihan rahastaa näillä ohjelmilla ja kiertää nissää, koska korvausket on tuntuvia.

Mtv3 kanava on räikein samojen naamojen tuottaja ja TTkssa aina samat tuomarit ja Helena Ahti- Hallberg kuulemma suosii omaa sukuaan katsomoon.

Kuuulemma piti olla ohjelmaan valinta mutta miten aian Mtv3;n henkilöstö ja urheilijoita, missejä ja ns pintaliitäjiä mahtuu ohjelmaan mutta ei äänestäneet. Huonoa tuotantoa ja johtamista kanavilla. Uusintoja vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Juuri näin. .julkisuus korruptio!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3494
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3147
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2654
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2443
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2418
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2094
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      49
      1701
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    Aihe