Onko siellä kukaan koskaan hukkunut?
Kankaanpään uimahallissa
15
724
Vastaukset
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
En kysynyt sulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt sulta!
isot on ongelmat
- Anonyymi
Mä pelastin sieltä yhen kaapin . Oliki kaappinatdipersu .
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
isot on ongelmat
- Anonyymi
En tiiä.mut sinne tullu uusi tosi on upeella bebulla varustettu hengenpelastajat. Uhhuj
- Anonyymi
Täytyypä taas mennä. Ei vaan välttämättä oo tänään töissä.
- Anonyymi
se huolestuttaa kun uimahallissa porukka ei peseydykehtaa mennä altaaseen lillumaanja livotaa hikensä ja muut eritteet siellä vaikkaluulisi olevan itsestään selvyys
- Anonyymi
Hyi,hitto.
- Anonyymi
tänään taas naisia joiden hiukset olivat kuivat eikä pistäneet päähänsä mitää vaikka tarjolla kertakäyttömyssyjä
- Anonyymi
Läheltä piti tilanteen tiedän ainakin yhden, mutta hukkumisia en muista.
- Anonyymi
Ei sitä oo tainnut ketään kuolla, päin vastoin, siä on paremminkin pantu muutamia muksuja alulle.
- Anonyymi
Minne katos uus hengenpelastaja oli nätti
- Anonyymi
Muutama on yrittänyt, joku useampia kertoja mutta aina on pelastettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670