Mikä juhannus on jäänyt mieleesi, jostain joko hauskasta tai ei niin hauskasta syystä?
Kerro juhannusmuistelosi!!!
Kerro juhannusmuistosi!!!
20
1229
Vastaukset
Tästä on aikaa jo vuosia.
Olimme parin ystäväpariskunnan kanssa viettämässä Juhannusaattoa.
Ihan tavallisesti, saunottiin, grillattiin ja nautittiin vähän juhlajuomaa.
Tarkoitus oli alunperinkin lähteä illemmalla lavatansseihin.
Kun oli lähdön aika, exäni oli nauttinut miestä väkevämpää jo sen verran, että taksin saapuessa hän veteli sikeitä. Eikä yrityksistä huolimatta herännyt. Tiesi minne mentiin, jos olisi herännyt ja halunnut tulla perästä päin.
Lava oli aivan ihana; melko pieni, järven rannalla.
Aluksi oli tunnelmani hiukan apea, vaikka en täysin yksin ollutkaan.
Loppujen lopuksi illasta tuli kuitenkin tosi hauska; ja täytyy tunnustaa, että varmaan hauskempi, kuin jos holtittomasti humalassa oleva exäni olisi ollut porukassa.juhannus oli nuorenatyttönä kun kesken pusikkopissin säikähdin ja loput meni housuihin...:((((( ei auttanut kuin hipsiä teltalle vaihtamaan vaatteita...loppujuhannus sujuikin sitten paremmin...:)))ja kuivemmin...:))))
- (.)Y(.)
Kesäloma mummolassa Savossa ja ekat Juhannustanssit, 12 vuotiaana serkkuni kanssa.. :))
Vanhempien valvovien, silmien alla tosin.. ;))
Järvenranta ja pieni tanssilava.. :))
Parasta silloin oli, ensi rakkauteni samalla tanssilavalla.. :)))
Samainen poika, meni vuosia myöhemmin, avioon serkkuni kanssa.. ;))
Pusu jäi saamatta, se harmitti silloin.. ;)))- Sani
eka tanssimuisto on hiukka nolo..
Oli häät, en muista oliko juhannus, ainakin kesä.
Jollain tapaa tuttu poika, itseeni vanhempi, haki tanssiin. Pitihän sitä lähteä, mutta olin niin tomera tyttö, että lähdin kälppimään sen ekan kipaleen jälkeen. Enhän mä tiennyt että pitäis ihan kaksi peräkkäin tanssia ;)
Siellä oli vanhemmat myös, ja kuulin kyllä juttua jälkeenpäin, kun yllätin tuon pojan äkkilähdölläni. - (.)Y(.)
Sani kirjoitti:
eka tanssimuisto on hiukka nolo..
Oli häät, en muista oliko juhannus, ainakin kesä.
Jollain tapaa tuttu poika, itseeni vanhempi, haki tanssiin. Pitihän sitä lähteä, mutta olin niin tomera tyttö, että lähdin kälppimään sen ekan kipaleen jälkeen. Enhän mä tiennyt että pitäis ihan kaksi peräkkäin tanssia ;)
Siellä oli vanhemmat myös, ja kuulin kyllä juttua jälkeenpäin, kun yllätin tuon pojan äkkilähdölläni.pieni moka enskertalaiselle.. ;)))
Poika oli, tietysti ihan ihmeissään!.. ;))
Mietti varmaan pitkään, mikä siulle tuli.. ;)))
Tässähän alkaa olla, kohta ihan Juhannus fiilikset.. :))
- Mäti-Arska
Juhannus vuonna 2000.
Oli juuri vuosi vaihtunut,,tosin olihan siitä noin puolivuotta kulunut.
Mulla se kevät oli jäi kummasti pimentoon.
Sitä se auringonpimennys teettää.
No...jokatapauksessa olin tuon juhannuksen selvinpäin,sillä minulta oli leikattu umpisuoli,olin keuhkokuumeessa,sain tippurin,jalkapohjassa oli merisiilin pesä,korvassa tulehdus,peräsuolessa ummetus,pikkuarskalla erektiohäiriö,,perseposkessa kiukaan jälki(harvia)..,ja kaiken huippuna olin lyönyt vetoa siitä,että pystyn hiihtämään utsjoelle 4 päivässä perinteisellä tyylillä.
Siis kesäkuussa.
Sen muistan.
Arska- sani
ja uudet vuodet meinaa välistä mennä itsekullakin sekaisin, oikeesti, silleen puheissa ;)
Et kait sä sitä tippuria silloin saanu Eli...siis Ellulta? ;)
Mä olen vähän niin kuin sen kaksoissisko...puoli tai jotain.. Jos muistat ;))
Voin viedä terkkuja. - (.)Y(.)
:DDDD
Voititko vetosi?.. :DDD
Mie pissin kohta housuun.. :DDDD - Mäti-Arska
sani kirjoitti:
ja uudet vuodet meinaa välistä mennä itsekullakin sekaisin, oikeesti, silleen puheissa ;)
Et kait sä sitä tippuria silloin saanu Eli...siis Ellulta? ;)
Mä olen vähän niin kuin sen kaksoissisko...puoli tai jotain.. Jos muistat ;))
Voin viedä terkkuja...ei ku ei...tippurivapaa vyöhyke...!siis jäi sanomati että olihan se aivopöhökin,joka vei loput muistista.
Hiihtoreissu loppui ivalon sellille...
Hävisin vetoni...muistaakseni.
Terkkuja myös niille,jotka ovat minut "unhoittaneet"...ni joo..
Sani maistuis kyllä...
Arska
Lisäterkut pojongille!
Ylihuomenna nuotiolandola soi...aateltiin vetästä ekana sakilla muuten eppujen..."kun olet poissa ja..."
Kokossa naapurin lada...sekin lämmittää..
Ars-ka - Marion.T
oli olikohan ees totta:))
Ainoo juhannus minkä mä parhaiten muistan oli noin 10 vuotta sitten, ja silloin sain satiaisen kainalooni (mietipä sitä miten)
Sen juhannuksen jälkiseurauksena tuli koko huusholliin remontti kun puolet kämpästä oli tuhottu.
Sohvat olivat revitty rikki ja ikkunaverhot riekaleina lattialla. Paskaa oli joka paikassa kun vieras söi puoli kattilallista hernesoppaa ja sen jälkeen tuli löröt ympäri huushollia, kun vessanoavi oli kiinni, eikä vieras päässyt sinne.
Vieras ongittiin myöhemmin myös ylös
vessanpytystä jonne se putosi pää edellä ja meinasi hukkua.
Vieras kusi kukkasten juurelle, ja heitteli mullat ympäri lattiaa. Se meinasi tukehtua silakkaan ja jouduin käyttämään Heimlichin otetta, ettei kaveri kuollut.
Se jopa änkesi samaan sänkyn mun kanssa, vaikka mies nukku vieressä ja meni suoraan yöpuvun alle eikä tullut koko yönä pois. Mies aamulla hiukan ihmetteli kun oli vieras uros sängyssä, mutta mitään ryhmäseksiä ei kuitemnkaan harrastettu.
Ja kuulepas Mäti-Arska TÄMÄ TARINA ON TOSI , jokaista yksityskohtaa myöten:)))
Voin laittaa alle että kunnian ja omantunnon kautta......
Jossain vaiheessa voin paljastaa kuka noin huonosti käyttäytyvä vieras oli, jos jotakin sattuu kiinnostamaan :)) - Sani
Mäti-Arska kirjoitti:
..ei ku ei...tippurivapaa vyöhyke...!siis jäi sanomati että olihan se aivopöhökin,joka vei loput muistista.
Hiihtoreissu loppui ivalon sellille...
Hävisin vetoni...muistaakseni.
Terkkuja myös niille,jotka ovat minut "unhoittaneet"...ni joo..
Sani maistuis kyllä...
Arska
Lisäterkut pojongille!
Ylihuomenna nuotiolandola soi...aateltiin vetästä ekana sakilla muuten eppujen..."kun olet poissa ja..."
Kokossa naapurin lada...sekin lämmittää..
Ars-kaNiin, onkohan sani jotain juotavaa myös?! En muista kuulleeni.. oletettavasti, kun kerran maistuis..
- (.)Y(.)
Marion.T kirjoitti:
oli olikohan ees totta:))
Ainoo juhannus minkä mä parhaiten muistan oli noin 10 vuotta sitten, ja silloin sain satiaisen kainalooni (mietipä sitä miten)
Sen juhannuksen jälkiseurauksena tuli koko huusholliin remontti kun puolet kämpästä oli tuhottu.
Sohvat olivat revitty rikki ja ikkunaverhot riekaleina lattialla. Paskaa oli joka paikassa kun vieras söi puoli kattilallista hernesoppaa ja sen jälkeen tuli löröt ympäri huushollia, kun vessanoavi oli kiinni, eikä vieras päässyt sinne.
Vieras ongittiin myöhemmin myös ylös
vessanpytystä jonne se putosi pää edellä ja meinasi hukkua.
Vieras kusi kukkasten juurelle, ja heitteli mullat ympäri lattiaa. Se meinasi tukehtua silakkaan ja jouduin käyttämään Heimlichin otetta, ettei kaveri kuollut.
Se jopa änkesi samaan sänkyn mun kanssa, vaikka mies nukku vieressä ja meni suoraan yöpuvun alle eikä tullut koko yönä pois. Mies aamulla hiukan ihmetteli kun oli vieras uros sängyssä, mutta mitään ryhmäseksiä ei kuitemnkaan harrastettu.
Ja kuulepas Mäti-Arska TÄMÄ TARINA ON TOSI , jokaista yksityskohtaa myöten:)))
Voin laittaa alle että kunnian ja omantunnon kautta......
Jossain vaiheessa voin paljastaa kuka noin huonosti käyttäytyvä vieras oli, jos jotakin sattuu kiinnostamaan :))Varsinainen tornado.. :DDD
Tietysti kiinnostaa.. ;))
Aijotko tosiaan kertoa??... - Marion.T
(.)Y(.) kirjoitti:
Varsinainen tornado.. :DDD
Tietysti kiinnostaa.. ;))
Aijotko tosiaan kertoa??...tämä todellinen juhannusmuisto oli kissanpentu, joka pisti koko huushollin remonttiin:)) Siitä se sai nimensä Satiainen, vaikka sen alkuperäinen nimi olikin Santtu.
Ja kyllä se mun kainalossani yöpuvun alla nukkui, joten sain tosiaan juhannuksena kainalooni satiaisen :))
Unohdin tarinasta vielä sen kun se oksensi mun aamutossuni täyteen silakkamössöä, ja mä tietenkin lykkäsin koipeni siihen hemmetin yrppään.
Ja muutenkin tarina on tosi, mutta sillä oli surullinen loppu, koska Satiainen kuoli 5 vuotiaana tukehtumalla koiranluupussiin.
Se oli varsinainen tuholainen ja vaikka aikaa on kulunut muutama vuosi, niin vieläkin kaipaan mokomaa tuholaista, vaikka nykyään paikat pysyvätkin paremmin kunnossa.
Uutta kissaa en ole ottanut, jotenkin se vain oli niin hauska veikko ettei sitä voi korvata:)
Kaunis kukkanen kasvaa pihassa siinä kohtaa mihin Satiainen on haudattu. - (.)Y(.)
Marion.T kirjoitti:
tämä todellinen juhannusmuisto oli kissanpentu, joka pisti koko huushollin remonttiin:)) Siitä se sai nimensä Satiainen, vaikka sen alkuperäinen nimi olikin Santtu.
Ja kyllä se mun kainalossani yöpuvun alla nukkui, joten sain tosiaan juhannuksena kainalooni satiaisen :))
Unohdin tarinasta vielä sen kun se oksensi mun aamutossuni täyteen silakkamössöä, ja mä tietenkin lykkäsin koipeni siihen hemmetin yrppään.
Ja muutenkin tarina on tosi, mutta sillä oli surullinen loppu, koska Satiainen kuoli 5 vuotiaana tukehtumalla koiranluupussiin.
Se oli varsinainen tuholainen ja vaikka aikaa on kulunut muutama vuosi, niin vieläkin kaipaan mokomaa tuholaista, vaikka nykyään paikat pysyvätkin paremmin kunnossa.
Uutta kissaa en ole ottanut, jotenkin se vain oli niin hauska veikko ettei sitä voi korvata:)
Kaunis kukkanen kasvaa pihassa siinä kohtaa mihin Satiainen on haudattu.Voikin mennä, naurussasuin grillaamaan.. :DDD
Voi juku, siun kanssas.. :DDD
Ja, mie kun luulin, jotta sie kerroit, jostain miehestä.. :DDDD
Ihan vakavasti ottaen, lemmikin kuolema on surullista.. :(
Itselläkin on, kokemusta ko. asiasta..
Hauska Ystäväiseni, Oikein Mukavaa Juhannusta Sinulle.. :))
- jpntar
yksi juhannus lähelle Norjan rajaa. Muistan ikäni ne maisemat ja auringon..teltan panimme pystyyn erään tunturin laelle:)))))
- ggnojoP
Korialla roudarina kauan, kauan sitten. Rockia ja
tuloksetonta etsintää.
Kuitenkin jäi pirun hyvä fiilis. Nuotio oli hyvä.
Siihen oli kasattu kuusia ja veneen raatoja pys-
tyyn. Kuumuus oli yllättävän kova. Ja rentouttava. - sinkku55
On iskenyt dementia kun en oikein muista kuin yhden juhannuksen ja se oli kun olin 21 vuotta sitten juhannus aattona synnyttämässä kuopusta:))
Alkoholilla ei ole osuutta,koska en sitä käytä pahemmin..Nytkin olen vesiselvä koko juhannuksen..- jpntar
juhannus-
vauvasta sitten rapu vai kaksonen..?? - sinkku55
jpntar kirjoitti:
juhannus-
vauvasta sitten rapu vai kaksonen..??siitä tuli on tosi hiljainen ja kiltti tyttö....kun vertaa muihin mun tyttöihin:))))mut nepä onki skorpioneita ja täysin erilaisia..
- Keski-ikäinen täti
... tai sitten ei. Mieleenpainuvin koettelemus on vuosikymmenien takaa kun 18-kesäisenä lähdin jussinviettoon silloisen samanikäisen poikaystäväni ja tämän kaverin kanssa. Kaverin vanhemmilla oli "kesämökkinä" sellainen monikerroksinen aikansa elänyt kulahtanut seurojen/työväentalo pikkukunnassa Etelä-Suomessa.
Eka shokki oli se, kun näin tuon karsean ison ja lahon kummitustalomaisen röttelön. Mätiä hirsiä ja laudat muutenkin sellaiset, ettei joka paikkaan uskaltanut jalkaansa laittaa. Jääkaappi oli homeviljelmäksi varsin kelvollinen ja nurkat roskaa täynnä sillä paikallinen nuoriso oli välillä käynyt kaljoittelemassa tiloissa käytettyään vinksahtanutta ikkunaa ovenaan.
No, matkan koettelemusten jälkeen (mm. tuulettimen hihna katkesi poikaystäväni parhaat aikansa nähneestä kulkuvälineestä) saavuimme paikalle. Kauhistuin kun näin rötiskön ja vedin herneet nenään samantien kieltäytyen viettämästä yötä moisessa paikassa. Tontilla oli pikkuruinen kohtuukuntoinen saunamökki jossa sitten ex-poikaystäväni kanssa nukuimme kaverin yöpyessä autossa. Koska kaveri oli "tyttöystävätön" pyörivät aattoiltana poikain jutut lähinnä kaikkien ihanien eteentulleiden naisten ominaisuuksissa.
Jussin tunnelma oli niin uniikki, että jo seuraavana päivänä palasimme kotiin. Sen jälkeen sitten välit menivätkin poikki poikaystävän kanssa. Käytti vielä jättösyynä sitä, että olin niin mahdoton tuolla ihanalla kesäisellä minilomalla... ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773