Missä maassa saa vielä typistää korvia??Näin pienen dobberi pennun jolla oli korvat teipattu pystyyn.
Typistetyt korvat
13
2399
Vastaukset
- en ole varma, mutta...
En muista missä maissa vielä saa typistää, mutta joistakin ainakin ollaan sitä kieltämässä. Toivottavasti kielletään kaikkialla!
- eppuli
voisin veikata..ainakin pari vuotta sitten tutuntuttu toi sieltä typistetyn dobberin.
- ......
Venäjällä saa tylistää, samoin Jugoslaviassa ja "siellä suunnalla" olevissa maissa. Eli kun lähdetään tosta Virosta alaspäin niin siellä on moniakin maita missä typätään. Itänaapurista niitä typättyjä tulee eniten suomeen.
Ainakin Jenkeissä vielä typätään.
hei
eikö tämä typistyskielto ole EU:n lakeja, eli EU:n ulkopuolella saa typistää. Mutta myös EU:ssa on vielä maita joissa saa typistää esim. Baltian maat, Italia, Espanja, Unkari.
Jos olen väärässä niin korjatkaa- Riva
talovahti kirjoitti:
hei
eikö tämä typistyskielto ole EU:n lakeja, eli EU:n ulkopuolella saa typistää. Mutta myös EU:ssa on vielä maita joissa saa typistää esim. Baltian maat, Italia, Espanja, Unkari.
Jos olen väärässä niin korjatkaaOnko sinulla Napolinmastiffi?? Jos on ,niin missä asut??
Riva kirjoitti:
Onko sinulla Napolinmastiffi?? Jos on ,niin missä asut??
Napolinmastiffi löytyy sohvaltani basset houndin viereltä. Kuinka niin?
- Riva
talovahti kirjoitti:
Napolinmastiffi löytyy sohvaltani basset houndin viereltä. Kuinka niin?
tietämään tytön jolla on napoli Helsingin Siltamäessä,hänellä on toinenkin iso koira,en tiedä rotua.?
Riva kirjoitti:
tietämään tytön jolla on napoli Helsingin Siltamäessä,hänellä on toinenkin iso koira,en tiedä rotua.?
en tiedä mutta saan kyllä selville, on meinaan aika pienet ympyrät rodussamme. Tiedätkö sinä ko. napolista enemmän? voit vastata vaikka privaatisti napali@suomi24.fi
- koirallinen
on varmaan voimassa monessakin maassa, mutta muutamasta euroopan maasta oon kuullut, että vaikka laki onkin, niin silti typistystä tehdään, koska siitä ei kuitenkaan saa mitään tuomiota. Uskoisin, että typistetyn koiran saa hankittua melko helpolla, jos sellaisen haluaa.
- joo
korvia saa typistää ainakin suomessa, mutta häntää ei. häntiä sää typistää esim. virossa, venäjällä
- saavai
en ole kyllä moisesta kuullutkaan. Voisitko mahdollisesti kertoa missäpäin suomea typistetään korvia
- shadow
saavai kirjoitti:
en ole kyllä moisesta kuullutkaan. Voisitko mahdollisesti kertoa missäpäin suomea typistetään korvia
Suomessa on ollut korvien typistyskielto vuoden 1970 alusta lähtien. Häntien typistyskielto tuli voimaan 1996.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154