En välitä, vaikka hän kuolisi pois.
Pihlavan kaveri, josta aiemmin puhuin
15
668
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se taas mennyt kertomaan sinusta totuuksia.
- Anonyymi
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan häntä ei kiinnosta jutella kanssani messengerissä. Vastaa vain juu.
Juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
No messenger on aika tylsä tai no koko Facebook.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu.
jasså
- Anonyymi
Ollaan puhuttu kaikki puhumisen arvoinen.
- Anonyymi
Onko mahdollista, ettei entistä luokkatoveria enää kiinnosta juttelu?
- Anonyymi
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on löytänyt uuden poikaystävän joka käy joka päivä suihkussa, harvinaista pihlavassa mutta joskus se osuu köyhällekin lottopotti kohdalle
Tiedän, että hänellä on tyttöystävä, mutta heillä on kaukosuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen mies kuten hänkin.
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kyllä sen jokainen tietää, ei siinä mitään hävettävää ole, se on nykyään ihan laillista ja normaalia :D
Hän seurustelee Uudessakaupungissa asuvan naisen kanssa eivätkä usein näe somen ulkopuolella eikä kummallakaan ole autoa eikä ajokorttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla homoja. Minä olen sinkku ja hän seurustelee naisen kanssa.
- Anonyymi
Tänään juttelimme aika paljon Sataedu ajoista.
- Anonyymi
Tunnetteko hänet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657