Historiasta :.Taloja missä sattunut kaikkea,iloista,ikävää,tappoja häissä yleensä sattui noita,Onko mm.kirjoissa mainintaa.Kylistä. Entä ihmiset jotka jäänyt historiaan,oli erikoinen.Missä asui.Ennen ollut verenseisauttajaa jne.Entä virkaa tekevät.Muistuu joku vanha vallesmanni mieleen jne.Haluisin kuulla.Millaisia kokemuksia kylistä
Historiasta.Kellekkään kerrottu missä tapahtui
Anonyymi-ap
6
559
Vastaukset
- Anonyymi
Joku jeesus oli jossain ollu
- Anonyymi
Juu se oli kuulemma asunut jossain israelin puolella vai missä ?.
- Anonyymi
Ei lapinlahelle kyllä oo tullut.Kyllä historiassa on tapahtumia mutta vaikka niitä nimettömänä kun kysyy kukaan nyk.kerro mitään muisteloita.Historia menetetään.Onko kellään kun itse en tunne paikkakuntaa suositella vaikka joku kirja.Todellisuuteen perustuva.Luin joskus Jaloista.Taiteentekijöistä..kirjastosta.
- Anonyymi
Jaloista.Halosista.Aika kiinnostavaa
- Anonyymi
Meiltä karkas kerran pässi vuan suatiin kiini.
- Anonyymi
Leo Puurunen on toimittanut monta mainiota kyläkirjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615