Olen 24v nainen, ja minua kiinnostaisi jutella vanhempien miesten kanssa. En tiedä miksi muttas ajatus vanhemmasta miehestä nuolemassa tiukkaa pilluani ja panemassa minua paljaalla on todella kiihottava. Haluaisin että vanhempi mies panisi minua suuhun, opettaisi miten voin olla kiltti tyttö ja tyydyttää hänet parhaiten. Panisi tissieni väliin (olen todella muodokas, leveä lantio ja suuret tissit) En ole ollut kuin kahden ikäiseni miehen kanssa, ja haluaisin kokeilla uusia asioita (en ole kokeillut paljoakaan) ja esim. menettää peppuneitsyyteni. Olisi kiva jutella vaikka fantasioista sähköpostilla, ja mistäs sitä tietää jos se vaikka johtaisi treffeihin.. ;)
N24 etsii juttuseuraa
17
697
Vastaukset
- Anonyymi
Ei johda treffeihin, sama Olavi siellä tuli päivän aikana vuoden vanhennuttuaan takaisin jatkamaan fantisiaansa jossa vanha mies astuu paljaalla. Uuden ketjun avaaminen voi toki muutaman toopen taas saada vastaamaan jotain kun niillä vähä veri siirtyy yläpäästä alapäähän.
Olavi vois nyt lopetella lapsellisen vedättämisen ja ratkoa vaikka sudokuja jos ei tule uni silmään. Pistä gmailia, niin tutustutaan. Sakari B Järvinen on nimeni. Katsotaan mihin johtaa.
- Anonyymi
Missä päin aloittaja on?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Vähän reilu kolmekymppinen olis kans kiinnostunut juttelusta aluksi. Mielummin juttelis jossain soveluksessa.
- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?
- Anonyymi
Sun äitis aasi
Jukizuki69 tule Kik juttelemaan
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Anonyymi kirjoitti:
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Ööö pikkukikkeli..... Toi kyl tarkoittaa pikkuista 🐓
- Anonyymi
Olisipa tuo totta.
Vanhenpana miehenä olisi valmis tekemään ja nauttimaan sekin eteen paljonkin niin itseni kuin tietenkin nuoren naisen kiimaisten Fantasoiden takia...
M55.- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Eipä näillä palstoilla juurikaan huuli lennä!
- Anonyymi
Moi! Kerro mistä olet? Olet tervetullut tänne Äänekoskelle, vaikka viikonlopuksi. Opetellaan kaikkia jänniä juttuja.
Minua kiinnostaisi jutella Sinun kanssasi. Suuri ikäero kiihottaa. M66
- Anonyymi
No meilaa mulle,niin jutellaan
Isot tissit saavat aina niin kiimaiseksi
Lutkuttaisin niitä vaikka kuinka kauan..
Olen 65v mies Espoosta
kari45atmeiliboxi.fi
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870