Olen kiinnostunut isommista naisista onko täällä muita ketkä tykkäävät panna oikein lihavia naisia. Itsellä ei ole edes oikein painorajaa mitä isompi niin sitä paremmin kiihotun.
Bbw naiset kiinnostaa
14
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiihottaa bbw naiset! Isot tissit, iso perse!
Minkä painoisista naisista tykkäät omasta mielestä esimerkiksi ssbbwsupersoft on todella kuuma painaa 317 kiloa. Kiihottavin asia siinä on kyllä se hengästyminen.
- Anonyymi
Bbwlover1 kirjoitti:
Minkä painoisista naisista tykkäät omasta mielestä esimerkiksi ssbbwsupersoft on todella kuuma painaa 317 kiloa. Kiihottavin asia siinä on kyllä se hengästyminen.
En ehkä niin painavista, mutta pyöreät naiset kiih.!
Anonyymi kirjoitti:
En ehkä niin painavista, mutta pyöreät naiset kiih.!
Mikä lihavuudessa on sinusta kaikesta kiihottavinta
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt rämesika buaahaa
- Anonyymi
Naisen lihottaminen on kyllä kiihottavaa
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Haluaisitko tulla pitään mun +60v pulleaa vaimoani, haluisin niin antaa vaimoni kokea ensimmäistä kertaa kahden miehen kosketusta, vaimoni saisi olla välissämme ja hieroisimme sekä imisimme sitä joka paikasta, sillä on ihanan pehmeä iho ja tosi isot herkät tissit, peppu ja masu ovat myös ihanan isot, pillu vielä tiukka ja pepusta vielä neitsyt, itselläni niin iso että sanoo sattuvan kun olen kokeillut, usein kuiskin kun rakastelemme että ole kiltti ja annat pilluasi kun tuon vieraan kaverin sua nussimaan, tunnen kuinka vaimoni kiima lisääntyy ja pillu alkaa sykkimään lisää saaden helpommin orkkuja.
- Anonyymi
Hyi saatana kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh
Olen kiinnostunut, mulla normaalikokoista, ei tartte paljon venyttää. Ja siis lihava on ihanaa
- Anonyymi
Kelpaisiko 148 kg nainen? Tykkään sipseistä ja hampurilaisista, siksi olen näin lihava.
- Anonyymi
Kelpais
- Anonyymi
Samoin lihavia isken aina kun juhlimassa kapakoissa, parhaat pillut ja parhaat panot saanut joka kerta. M 34v
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154