Kylällä liikkuu huhuja, että kirjastokin on jo aivan homeessa! Mitenhän on? kaikkihan täällä kyllä tuppaa homehtumaan hämmästyttävän nopeasti. Liekkö toksinen ilmasto? 🤔
Kirjasto homeessa?
16
496
Vastaukset
- Anonyymi
No kaikki tääl on homeessa, ne jotka kykenee pakenee pois, jotka ei, minkäs teet! 🥺
- Anonyymi
Joko sekin homeessa!
- Anonyymi
Jaha, aloite tuli itse kirjastosta ;)
- Anonyymi
Alkaako kirjasto itseään mainiostaa homeella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako kirjasto itseään mainiostaa homeella?
No se on yksi tapa, jolaan on saatava asiaskkaita!
- Anonyymi
No johan nyt on hullua jutua!
- Anonyymi
Onneton homeukko höpisee.
- Anonyymi
on se homeessa
- Anonyymi
Homeessa on!
- Anonyymi
On se homeessa
- Anonyymi
Ei ole homeessa voi hyvää päivää se on täynnä aarteita! Kuunelkaa vaikka!
https://www.youtube.com/watch?v=QXrqgMmT9KI&ab_channel=PenttiRasinkangas-Topic 😄🙀🎺 - Anonyymi
Millä tavalla toksinen? Ihmisetkö?🤔
- Anonyymi
Homeitiöt levinnyt nurmeshovista... rakennus pitäisi purkaa pois maisemaa rumentamasta....
- Anonyymi
Huhu puheita taas. Joku keksinyt koko jutun..
- Anonyymi
Homeessa on ollut jo vuosia
- Anonyymi
No mikä siinä on kun kaikki homehtuu Nurmeksessa. Huonoa rakentamista vai mikä on?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667