Kyllä vero eurot kelpaa vaan miten tuon valvonta ? Hienot vermeet täytyy jokaisen kyllä hommata joista viimeisimpänä tämä HD- vöyhötys, vaikka ei nykyisetkään lähetykset näy kuin ajoittain hyvin. On pikselöintiä tai ruutu pimeenä tuntitolkulla kuten tänään 20.10.2024 Ja tätä ongelmaa saatu nautiskella koko viikonloppu! En tiedä miten meillä päin menee, Espoossa TV, näkyy, mutta Pohjois-Savossa lomailu mennyt kirjallisuuden parissa kun tv-lähetykset jää näkymättä!
Tv lähetyksen näkyvyys
Anonyymi-ap
2
79
Vastaukset
AdBlue liemessä ollaan tämän digi-huuman myötä! Totta on, että tv-kanavien näkyvyys heikentynyt siitään mitä enemmän uudistuksia työnnetään eetteri-lähetyksien tuottamiseksi katsojille, joista juuri tämä HD- humppa joka romuttaa hyviä telkkareita ja pakottaa ihmisiä ostamaan uuden tölsyn.
- Anonyymi
HD-lähetyksiä on ollut jo yli kymmenen vuoden ajan. Sinä aikana vanhat vastaanottimet ovat jo hapantuneet ja suurin osa kansasta on jo ostanut HD-telkkarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893