Toro Naranja: "Avaamme toisen toimipisteen Kauhajoen keskustassa. Luvassa on ruoka-, seurustelu- ja viihderavintolan ihastuttava combo." - Facebook
Ensimmäinen toimipistehän on Nummibaari. Tarkoittaako tämä sitä, että saamme uuden kuppilan keskustaan? Olisi mukava saada Wanhalle Mestarille kilpailija. Citypubin aikoja on ikävä.
Uusi baari?
14
2348
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tulee uusi baari, käsittämätöntä ettei Kauhajoen kokoisessa kaupungissa ole kunnon baaria
- Anonyymi
Mitä tuollaiseen kuolevaan kylään kannattaa baareja avata…viimeinen sammuttaa valot
- Anonyymi
Onko siellä villihevosia... Hai
- Anonyymi
Häärääkö pikkujallu siellä.
- Anonyymi
Häärää häärää ja määrää.
- Anonyymi
Onko puukkohippaq vai 9mm leluja
- Anonyymi
Saas nähärä kuin käy kuolevas kyläs?
- Anonyymi
Kunnon baarille olisi tilausta...nummibaari on vähän kaukana ja eikö sekin pistetty jo kiinni
- Anonyymi
Nummibaaria haluais kannattaa enemmänki, mutta se on niin kaukana että vaatii aina kuljettajan jos sinne haluaa mennä nauttimaan aikuisten virvokkeita.. 😕
Ja kyllä, kiinni on jo tähän aikaan vuodesta.
- Anonyymi
Nyt paikkaan haetaan useita työntekijöitä, mm. anniskeluun. On taas niin ympäri pyöreää, ettei vieläkään ole tietoa anniskellaanko siellä muutakin kun limua? 🥤
- Anonyymi
No olipa tosiaan ihan huippu ravintola!! Ruuan arvosteluista päätellen.. kai ohjelma on parempaa?
- Anonyymi
Tuntuu olevan kovin yksinäistä työntekijät iltaisis
- Anonyymi
Mulla tuli kerran baarissa ruikku housuun
- Anonyymi
On paremminkin ruoka ravintola..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657