Talokauppa käy kuumana

Anonyymi-ap

7

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Talokauppa ei todellakaan käy kuumana. Asuntokauppa ei todellakaan käy kuumana. Joskus ensi vuoden puolella arvellaan, että saattaisi helpottaa.

• Anonyymi

Myin taloni 300000€ ja silti jäin vielä velkaa 200000€ .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tekisi mieli omakotitaloa , mutta pankista ei saa lainaa. Sanovat että on epävakaat ajat eikä oteta riskiä jollei ole säästöjä riittävästi ja takaaja pitää olla lopulle. Pitäköön tunkkinsa minä jatkan vuokralla asumista sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelivelat on inhottava asia. Saisitko apua peliriippuuteesi?

• Anonyymi

Jos Ukrainan alueellista koskemattomuutta ei palauteta, Naton 5. artiklaa tullaan luultavasti koettelemaan Baltian maissa, Mike Martin varoittaa. Tässä syy miksi ei nyt kannata ostaa eikä myydä. Enteilee kolmatta maailmansotaa maailman tilanne. Suomi on melko lähellä alueellisesti jos alkaa kunnon kahinat. Mielumin nyt kannattaa varata paljon käteistä jemmaan jos pitää perääntyä asuinseudultaan .

• Anonyymi

Kumpaan kuntaan kannattaa sijoittaa omakotitaloon rahansa, Lempäälään vai Vesilahteen ?. 300000€ olisi budjetti?.

• Anonyymi

Lempäälään tietenkin,siellä saa myytyäkin nopeasti jos tarvetta tulee. Vesilahden asuntomarkkinat junnaa paikallaan ja hinnat pilvissä vastaavan saat lempäälästä missä siainti maksaa,ei kyntopellon keskeisyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60