Heippa nainen onko autosi renkaat vaihtamatta, tai huolto tai korjaus tarvetta autolle, mökille tai kotiin mieluiten Varsinais-Suomi, Pirkanmaa, Häme, Satakunta alue tarvittaessa toki muualle myös laitahan sähköpostia jokuvain1985@hotmail.com voit myös laittaa sinne esim Kik tunnuksen jos sellainen on. sovitaan paremmin.
Olen 187/87 kiltti alkuun livenä vähän ujo 38v mies. Voidaan mennä vaikka vaihtari jutulla tai miten sovitaan joko kerta avuksi tai miksei ihan satunnaisesti, kun tarvetta ilmenee
Nainen kaipaatko apulaista
21
949
Vastaukset
- Anonyymi
Pääseekö kuitenkin mukavat ja siistit miehet kanssa mukaan teidän auttamisreinkiin? On lietepuolelta tällainen tarkentava kysymys noussut esille.
- Anonyymi
Pitäjän lieterinkisä on kokeneita miähiä kumminvaihtoon ja vaikkapa kyntöhommiin! Lisäksi tietysti sujuvat lietekaivontyhjennykset ja kaikki piänemmät ja isommat tyät!
- Anonyymi
Nyt narahit, vähintään 3-kuukaude karessi.
Kela tutkii.- Anonyymi
Kelan tutkijoilla on arpeetia, kun tutkii jo levitetyn lietteen määrän!
Kun liete on imeytynyt savipeltoon ja alkanut tuottamaan kasvuvoimaa, kelan analyytikko on kykenemätön selvittään levitetyn kasvuvoiman määrän!
- Anonyymi
Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?
- Anonyymi
Wau johan pomppas.
- Anonyymi
Minä tulen! Pitkä ja paksu.
- Anonyymi
Siis kiisseliä....
- Anonyymi
Ilmeisesti käy vain lietemies?
- Anonyymi
Exäsi kyl antaa jos nätisti pyydät. Oliko ikäsi 29-30?
- Anonyymi
Alan huomenna leipomaan rinkelimunkkeja, ja tarvitsisin munkin reijälle tekijän. Iso reikä pitäisi saada!
- Anonyymi
Olen 35-vnainen ja lipastoni alalaatikko jumittaa. Se tarvitsisi höyläystä..ja runsaasti! Löytyisikö höyläriä?
- Anonyymi
Mikäli lietekaivosi kaipaa tyhjennystä, höyläys onnistuu kertakäynnillä!
- Anonyymi
Koska ja milloin
- Anonyymi
osoite tänne niin kalusto lähtee välittömästi!
- Anonyymi
"Olen nainen ja eronnut noin puoli vuotta sitten. Nyt olisi sellainen tilanne että haluaisin kiikeliä. Onko antajaa?"
Mä voin antaa jos oikeesti tarvitset kikkeliä? Valitettavasti joudun pyytämään tästä lystistä 150€ kumin kans/kerta tai ilman kumia 300€/kerta myös imut onnistuu 60€/krt- Anonyymi
Eikös se kikkeli kelpaakkaan vai eikö oo rahaa kun juuri loppui sulta työt?
- Anonyymi
Oot liian nuori mulle, tuollaiset sällit mitään osaa.....
- Anonyymi
Vanhempi mä oon kuin sä. Annas ku arvaan sun ikäs...täytät kohta 30v?
Itse olen 59v et revi kuule siittä TEINI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi mä oon kuin sä. Annas ku arvaan sun ikäs...täytät kohta 30v?
Itse olen 59v et revi kuule siittä TEINI!Ens kuussa 58 v. Revippä itse siitä sitten, tähän ikään mennessä tehty remonttia jos toistakin autoissa ja taloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens kuussa 58 v. Revippä itse siitä sitten, tähän ikään mennessä tehty remonttia jos toistakin autoissa ja taloissa.
Juu juu ja lehmätkin lentäisi jos niillä olisi siivet... Kakara sä vielä oot! Yrität vaa olla parempi kuin muut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728