Mara Jade

xdggxfghxfh

Sarjakuvien seka virallisten star wars -sivujen mukaanhan nainen nimelta Mara Jade palvelee Darth Sidiousta Dath Vaderin aikaan, ollen sitten joko jedi tai sith. Jos kerta kaikki jedit, paitsi Yoda seka Obi-Wan Kenobi, kuolivat kloonisotien aikaan, ja sitheja on aina kaksi, miten Mara Jade on voinut olla olemassa???????

7

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiru Jinn

Mara Jade ei ole George Lucasin luoma hahmo, joten kaikki, mitä Mara Jadesta on kirjoitettu voi olla ristiriidassa elokuvissa sanotun kanssa, eikä sillä ole mitään väliä. Jos haluat pitäytyä Lucaksen visiossa, älä lue kirjoja ja sarjakuvia vaan pitäydy elokuvissa.

Noin muuten, ei kai Palpatinen ole koskaan väitetty opettaneen Mara Jadea sithiksi?

• Oli ns. Keisarin käsi, joka toimitteli kiireellisiä tehtäviä siellä täällä mihin Vader tai muut kädet ei ehtiny. Keisari koulutti Mara Jadea Voimassa, mutta siitä ei koskaan tullu sithiä joten se kuulu pimeiden jedien harmaaseen massaan

• Friikki
        Wilian kirjoitti:

Oli ns. Keisarin käsi, joka toimitteli kiireellisiä tehtäviä siellä täällä mihin Vader tai muut kädet ei ehtiny. Keisari koulutti Mara Jadea Voimassa, mutta siitä ei koskaan tullu sithiä joten se kuulu pimeiden jedien harmaaseen massaan

Itse en lue Mara Jadea jediksi enkä sithiksi.

Keisari opetti kyllä Maralle joitan melko vähäisiä voimatemppuja, mutta ei läheskään niin paljon kuin esimerkiksi Maulille.

Mielestäni esim Timothy Zahnin kirjat eivät ainakaan ole ristiriidassa alkuperäisen Tähtien Sodan kanssa.

• ....
        Friikki kirjoitti:

Itse en lue Mara Jadea jediksi enkä sithiksi.

Keisari opetti kyllä Maralle joitan melko vähäisiä voimatemppuja, mutta ei läheskään niin paljon kuin esimerkiksi Maulille.

Mielestäni esim Timothy Zahnin kirjat eivät ainakaan ole ristiriidassa alkuperäisen Tähtien Sodan kanssa.

Koska Lucas omistaa kaikki oikeudet Star Warssiin liittyen, luulen että koskaan ei tule mitään tarinaa virallisia teitä pitkin ulos mikä olisi ristiriidassa alkup. sarjan kanssa.

Keisari pystyi kommunikoimaan Maran kanssa voiman avulla läpi galaksin, mutta hän ei ollut sen enempää jedi kuin sithikään.

• Friikki
        .... kirjoitti:

Koska Lucas omistaa kaikki oikeudet Star Warssiin liittyen, luulen että koskaan ei tule mitään tarinaa virallisia teitä pitkin ulos mikä olisi ristiriidassa alkup. sarjan kanssa.

Keisari pystyi kommunikoimaan Maran kanssa voiman avulla läpi galaksin, mutta hän ei ollut sen enempää jedi kuin sithikään.

Timothy Zahnin kirjat ja Tähtien Sota sarjikset, jotka takavuosina ilmestyivät ovat keskenään ristiriidassa.

Zahnin Tähtien Sota trilogiassa (Jedin Paluun jälkeen) esimerkiksi on yleisessä tiedossa se, että Vader oli Luken ja Leian isä. Kuitenkin sisarukset eräässä sarjiksessa avoimesti pohtivat, että on parempi pitää omana tietona se, että Vader oli heidän isänsä.

• ....
        Friikki kirjoitti:

Timothy Zahnin kirjat ja Tähtien Sota sarjikset, jotka takavuosina ilmestyivät ovat keskenään ristiriidassa.

Zahnin Tähtien Sota trilogiassa (Jedin Paluun jälkeen) esimerkiksi on yleisessä tiedossa se, että Vader oli Luken ja Leian isä. Kuitenkin sisarukset eräässä sarjiksessa avoimesti pohtivat, että on parempi pitää omana tietona se, että Vader oli heidän isänsä.

Mihinkähän vaiheeseen kyseiset sarjikset sijoittuvat? Jedin paluun ja Zahnin kirjojen väliin mahtuu aika kasa aiheeseen liittyviä sarjuksia.

• Arabian Lawrence

Jedin paluun Jabba-kohtauksessa uusissa Special editioneissa (1997) nettisivujen mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe