Oletteko panneet merkille

Anonyymi-ap

Kuinka rikkaan metsäjuhli tubettajan naama on pyöristynyt vuosien saatossa se kertoo terveydestä ja lisäverikokeiden tarpeesta joista hän itse kertoi

18

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole nähnyt, mutta leuhkuus ja tavaran tarve on lisääntynyt.
      Riittäneekö huomenna mikään?

• Anonyymi

Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi.

"Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi."

Vaikuttaa siltä ettei sinulla ole omaisuutta koskaan ollutkaan, vieläkin sama tyhmä pää ja tuulen huuhtoma perse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi."

Vaikuttaa siltä ettei sinulla ole omaisuutta koskaan ollutkaan, vieläkin sama tyhmä pää ja tuulen huuhtoma perse.

Älä nyt kerro tilanteestasi. Muuten menee satutarinastasi juoni. Hauskan hassu isollamäellä pakolaislapsena jne jne,,,

• Anonyymi

Ylipaino aiheuttaa vakavia sairauksia, mm,rasvamaksa nykyään jo kouluikäisillä. Suuri vatsa yleensäkin merkki rasvoittuneesta maksasta.

• Anonyymi

Leuhkuus ja että MINÄ, "omitkostaja" olen parempi kuin te.
      Katsokaa minua minä olen menestynyt

• Anonyymi

Selvästi spurgu valittajaa parempi.

• Anonyymi

ollaan pantu juu

• Anonyymi

Rehellinen suomalainen mies tämä metsämän.
      Elää omaa elämäänsä ja tekee videoita tubeen.
      Kaikista ei tuohon ole, hattua nostan.
      Siinä ihmiset, varsinkin miehet tuolla seudulla ei sitä kestä, varsinkin jos on yhtään heikko itsetunto ja kateus pinnan alla.

• Anonyymi

Näin se on, mutta hieman vuosia jo ottaneet tytöt tykkää ja se Manin ahertamaan aina vaan

• Anonyymi

Kyllä, hän todella elää omaa elämäänsä, täällä nykymaaseudulla ei muita olekaan kuin omaa elämäänsä eläviä rupelipäitä ja meitä nälin kuolioiksi kaluttuja kurttanoita.

Kaikki into, osaaminen ja järjenvalo hävisi nuorten fiksujen ihmisten mukana kaupunkeihin.

• Anonyymi

"Kaikista ei tuohon ole, hattua nostan."

Vituttaa nuo hatun nostajat, muuhun teistä ei olekaan kuin hattua nostelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikista ei tuohon ole, hattua nostan."

Vituttaa nuo hatun nostajat, muuhun teistä ei olekaan kuin hattua nostelemaan.

Tällaista sivistystä taas spurgu korkealtamäeltä.

• Anonyymi

Jep,vauraus näkyy joskus päälepäinkin.

• Anonyymi

Merkille pantavaa on edelleenkin, että samat levyt pyörii näillä kateellisilla lökäpöksy luusereilla. Se nyt on heille ainut lohtu ettei vitutukseen kuole sen todisti jo aikoinaan eräs nipistelevä jalasmökki poliitikkokin.

• Anonyymi

Luulenpa että vit*tukseen voi vaikka kuollakin, oikein kun suap hepulin voi vaikka sydäri 🫀 tai aivojuttu 🧠 tulla... 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa että vit*tukseen voi vaikka kuollakin, oikein kun suap hepulin voi vaikka sydäri 🫀 tai aivojuttu 🧠 tulla... 😬

Vaikka en mikään asiantuntija olekaan nii voi tuon jo ihan maalaisjärjellä hoksata! 🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka en mikään asiantuntija olekaan nii voi tuon jo ihan maalaisjärjellä hoksata! 🫡

Juu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60