röyhtäsin julkisesti..... ku sidua hörpin..... pitäiskö hävetä.....:)))))
Äsken.....
21
624
Vastaukset
- volvoboost
ei röyhys mitään mut mitä sää siduu vedät...vedä viinaa.
sitä viinaa.................... pakko röyhtästä koska maha tulee kipeeks ja tarviin puoskaria.......:)))))))
- volvoboost
BBrunetti kirjoitti:
sitä viinaa.................... pakko röyhtästä koska maha tulee kipeeks ja tarviin puoskaria.......:)))))))
viinaa kun ryyppäät. ei tuu vatta kipeeks.
volvoboost kirjoitti:
viinaa kun ryyppäät. ei tuu vatta kipeeks.
huomenna....... varmana.......
- volvoboost
BBrunetti kirjoitti:
huomenna....... varmana.......
niin sitä pittää :)
volvoboost kirjoitti:
niin sitä pittää :)
voi..... ku eilen ihan liikaa otin.... ja nyt särkee päätä....:(
- volvoboost
BBrunetti kirjoitti:
voi..... ku eilen ihan liikaa otin.... ja nyt särkee päätä....:(
vai sillai :(
- Maybeline
...kunhan et mene heti perään pyytämään anteeksi!
..suun kautta päästellä kuin sieltä.. muualta..
BBrunetti kirjoitti:
olekkin..... luulen mä kans......:))))))
..turhat paineet pois.. joten ei turhia paineita.. päästele kunnolla..
- sir-nylkynen
pervokki kirjoitti:
ei vääriä aineita
juhlitaan kun voidaan jätetään anteeksi pyytelemiset arkeen.
Vedän kunnon lärvin itse krapulan kärsin
Ei mua täältä hae kukaan siis itse lähden
juhlaan mukaan.
Promillerikasta Juhannusta!!! sir-nylkynen kirjoitti:
ei vääriä aineita
juhlaan mukaan.
Promillerikasta Juhannusta!!!nylkynen.... eipä täällä muakaan kaipailla... mut siit huolimatta tänne itseni änkeen..... :)))))
pervokki kirjoitti:
mä mistään paineita..... ikuna.....;))))
sir-nylkynen kirjoitti:
ei vääriä aineita
juhlaan mukaan.
Promillerikasta Juhannusta!!!..juhannusta vaan joo.. viinakset ostan huomenna..
pervokki kirjoitti:
..juhannusta vaan joo.. viinakset ostan huomenna..
kohta lähden karaokeen...... mut itse en laula..... muut hoitaa sen mun puolesta..... :)))))
- sir-nylkynen
BBrunetti kirjoitti:
mä mistään paineita..... ikuna.....;))))
kapakaan lähtemisä ja yleensä juhlimaan . eihän minua kukan hae ellen itse mene. nyt menkin lujaa
tee sinä samoin tarjoaisin sinulle illan jos se olisi mahdollista. aion muuten laulaa tänä iltana sir-nylkynen kirjoitti:
kapakaan lähtemisä ja yleensä juhlimaan . eihän minua kukan hae ellen itse mene. nyt menkin lujaa
tee sinä samoin tarjoaisin sinulle illan jos se olisi mahdollista. aion muuten laulaa tänä iltanasenku tuut tänne lahteen........ mut en laula..... ellen humallu kauheesti......:))))))))
- sir-nylkynen
BBrunetti kirjoitti:
senku tuut tänne lahteen........ mut en laula..... ellen humallu kauheesti......:))))))))
että meikäläien osaa laulaa on vain tuo ujous vaivannut. taitaa olla lahden reissu vasta ensi kevät talvella kun tulen taa kisoihin
sir-nylkynen kirjoitti:
että meikäläien osaa laulaa on vain tuo ujous vaivannut. taitaa olla lahden reissu vasta ensi kevät talvella kun tulen taa kisoihin
ujo.... mun seurassa et ujo olis pätkän vertaa...... ups.... taisin vongata..... nyt mie lähden...... saatan huomenna ehkä jaksaa tulla huuhaileen.... muksaa iltaa sulle.... ja pidä hauskaa....:))))))
kapakat kutsuu brunea...... jussia kivaa koko poppoolle....... :)))))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942