https://youtu.be/5P0D-eoalvQ?si=CwlvRC3rEOeg9QJw
Mulla alkoi tehdä mieli naisen lämpöä
Upea nainen videolla
6
259
Vastaukset
- Anonyymi
Kumihaalari on jännä juttu.
- Anonyymi
Pirjo Hannele on kolme vuotta sitten ollut Olgasta mustis, liekö Pirre jo montakin kertaa ollut latexissaan manille keimailemassa?
Tämä ei ollut vitsi, vaan havainto ja kysymys videon kommentti kentän kirjoutuksista. - Anonyymi
Metsämanikin tykkää naamiotua vaikka miksi sieppaajaksi niin nythän Pirre voisi puketua latex asuiseksi varkaaksi jonka poliisi asuinen metsäman yllättäisi ja pidättäisi.
Myös Pirren torttu lähetykset saisivat uutta potkua kun torttuilu tapahtusi latexasussa.
Näytöjenn ympärillä olisi kuin miehiä Kiuruveden urheilukentän naisten pituushyppylaatikolla 80-luvun kesäisenä lauantaina.
XXXL-nainen on todella kiehtova.- Anonyymi
Mutta ei tietenkään pituushyppääjänä koska nilkat saattavat olla liian lujilla hypyissä.
- Anonyymi
Luulisin että kun nuin pukeutuneena maalla näkis pimmeessä nii moni ottas jalat alleen...🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻 😱 👽 🌙
- Anonyymi
Niin varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647