Hunaja koostuu glukoosista ja fruktoosista.
https://uteliaskokki.wordpress.com/2015/10/14/tee-se-itse-inverttisokeri-ja-resepti-kananmunattomalle-vaahtokarkille/
"markkinat"
Tee itse "hunajaa" eli inverttisokeria. Se on helppoa!
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Cream of tartar on viinihappoa.
Inverttisokeri on halpaa. Sitä käytetään hunajan väärentämiseen. Usein sitä sekoitetaan oikeaan hunajaan.
Silloin se on lantrattua hunajaa. Se onnistuu, koska hunajan laatu vaihtelee. Sekoitettua hunajaa on varsin vaikea todistaa väärennetyksi.
"markkinat"- Anonyymi
Höpö tupakki on parempaa hunajaa
- Anonyymi
https://infinitabiotech.com/blog/sugar-processing-enzymes/
"markkinat" - Anonyymi
Parempi kun ostaa kotimaista hunajaa suoraan tuottajalta ja varsinkin pieneltä hunajan tuottajalta.
- Anonyymi
Ehdottomasti tämä on totta!
Suosi kotimaista.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosi kotimaista.
"markkinat"Niinpä ostin kotimaista ja kalliimpaa kun luin väärennöksistä joita tuotteita olen vuosia käyttänyt,mutta nytpä loppu ,ostan kotimaista ja suosin Suomalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosi kotimaista.
"markkinat"Höpö höpö. Ulkomailta saa parempia tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ulkomailta saa parempia tuotteita.
Höpö,höpö,ulkomailta tuoduissa elintarvikkeissa on ollut paljon virusperäisiä bakteereja,joten suositaan Suomalaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890