Siis saako pomo sanoa alaisilleen mitä tahansa ?
Onko se pakko vain ottaa vastaan ja niellä ?
Itse olen sen ikäinen etten ole valmis vaan sopeutumaan ja nielemään kaikkea paskaa!
Naisvaltaiset alat on tälläisiä, että vaan niellään kaikki ja itketään kotona. Minäkin olin ennen, mutta se on loppu nyt.
Aion sanoa suoraan mitä ajattelen! Varmaan loppuu lyhyeen tämä työ, mutta en jaksa välittää ollenkaan!!
Pomon sanomiset?
Anonyymi-ap
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle on pomo pannut kurkkuun vaikka mitä ja kaiken olen niellyt.
- Anonyymi
Mullakin oli ennenmuinoin pomoja jotka kilahteli ties mistä ja ainut mitä ne osaa oli huutaa ja puida nyrkkiä naaman edessä.Nykyään jo huvittaa muistella noiden sadattelua kun johtamaan niistä ei ollut ensinkään.Nykyään on kiva pomo ja ajatkin muuttuneet paitsi jos on vielä näitä ikäviä tapauksia muinaisajoilta.
- Anonyymi
Pomollakin on pomo yleensä. Uhkailu.panettelu ja solvaus on laissa tuomittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595