Kaupungilla kiertää huhu, jonka mukaan suuri osa pankin asiakkaista ja johdosta on vapaamuurariveljiä. Näin asioita on ollut helppo järjestellä...
Vapaamuurarit Omaspn panttivankeina?
19
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä ovat nämä loossipanttivangit? Pidetäänkö heitä piilossa loossissa vai mikseivät pääse pantista vapaaksi. Onko koko seinäjoki menossa kon kurssiin?
- Anonyymi
Mikäon SJK:n tilanne? Pysyykö pystyssä?
- Anonyymi
Onko veljeys koetuksella?
- Anonyymi
Nordeassa enne osattiin rahojen pyykkäys ainakin rakennus likkeiden kautta, Taisi olla venäläistäkin rahaa..
- Anonyymi
Vapaamuurarit yrittävät järjestellä . Fivan piti puuttua asiaan. Rosvous ei ole sallittua vaikka olisi kuinka suuri herra.....
- Anonyymi
Kyllä omastation kaatuu ensi keväänä . Sjk taru loppuu ja lapinäijä hiihtää kotikonnuilleen. Eukko ei seuraa.
- Anonyymi
On kyllä melekoset kuviot. Kaikki on perustunut huijaukseen. Oikeen pyramentti huijauksien huijaus.
- Anonyymi
Mäkynen lähti, vai ehkä paremmin lähetettiin. Ei Jyrki enää tyrki puku päällä ja kraka kaulassa. Tuleekohan kruunun kihlattu?
- Anonyymi
Omassa porukassa oli niin kivaa, mulle sulle mulle sulle mulle
- Anonyymi
Vaalit tulossa keväällä ja pitäis saada ääniä. Ei parane ryvettyä liiaksi.
- Anonyymi
Taitaa olla myöhäistä yrittää eroamalla päästä vastuusta. Valtuustosalin sijaan istunnot taitaa olla Vaasan Rantakadulla.
- Anonyymi
Nythän pankin johtoon tulee rantaruottalaiset rahasuvut. Härrekuu!
- Anonyymi
Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?
- Anonyymi
Onko Seinäjoella paljonkin vapaamuurareita?
- Anonyymi
Kaupungilla kiertää paljon muitakin huhuja, jotka eivät pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Onhan rappareilla Seinäjoen kirkkokin.
- Anonyymi
Kolme eri looshia löytyy Ääsjoelta
- Anonyymi
Kovan tason talousrikollisia.
- Anonyymi
Karmeaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635