Helppoja asentoja peppu seksiin?

Anonyymi-ap

Mistäs kaikista asennoista muut harrastaa peppu panoa?
Olen nainen ja tykkään peppu seksistä paljon, mutta tuntuu ettei onnistu muusta asennosta kuin takaa päin. Oisko hyviä vinkkejä mitä ja miten kokeilla?

11

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pasko alles kaappihomo runkkari

• Anonyymi

Sää mää ja bää paskoo alleen buaahaa

• Anonyymi

Meillä takaapäin ja nyt tuli uutena asentoa nainen kyljellään sängyssä.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkarit toisiaan perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Koitappa ratsastaa miehen päällä itse olen saanut kalun naisen peppuun siinä asennossa. Siinä voit itse päättää kuinka syvälle haluat sen sisääsi. -M 63-

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi

Kyljellään tai puoliksi mahallaan jalka koukussa on helppo. Sit toinen on et tyyny alaselän alle ja jalat ylös. Siinä meillä halutaan myös dildoa ykköseen. Nautinnollista molemmille.

• Kyljellään lusikassa rennoin, kuten tuossa joku jo sanoikin. Takaapäin ihana tietenkin, ja siitä versio jossa makaat mahallasi sängyssä, pidän käsiä selän päällä kiinni ja painan hartioita ja otan mitä haluan... 🤭

• Anonyymi

Meillä onnistuu ihan joka asennosta missä myös pillu pano. Tarpeeksi rentoutunut ja liukkaria niin onnistuu. Itselle ihan paras asento olla miehen päällä selkä miehen kasvoja päin.

• On muuten ihana asento katsoa kun nainen soutaa lantioilla ja kyrpä uppoaa perseeseen ja antaa lastien mennä sisään. Mukava katsoa kun nainen nousee pois ja perseestä lirahtaa vähän spermaa ulos. Uh 😍

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1762
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1475
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1368
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1193
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1142
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1095
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1019
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      860
    Aihe