Mikä lie polttoöljyn tankkaus talvella?
Teboilin kohtalo
12
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Selvennä nyt vähän enemmän mitä ajattelet.
- Anonyymi
Oisko se tätä:
Onko Teboil venäläinen?
"Teboil-asemien emoyhtiö oy Teboil ab on Venäläisen öljyjätti Lukoilin tytäryhtiö".
Toisaalta on ilmoiteettu että:
"Suomeen ei enää tule raakaöljyä Venäjältä. Se täytyy korvata lasteilla, jotka lähtevät muun muassa Pohjanmereltä, Yhdysvalloista ja Norjasta".
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/18b-2022/tankkerit-seilaavat-nyt-lannesta/
Muttapa mistä näistä kukaan mitään tietää?
- Anonyymi
TB laajentaa, lounasravintola tulee ja sähköautojen latauspiste sekä lapsille pallomeri.
- Anonyymi
Jakelu asema loppuu .
- Anonyymi
Ei lopu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu
Sietäisi loppua kun nämä kylän pöljät eivät itse älyä lopettaa sieltä ostamista. Pallit pois viidennen kolonnan miehiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sietäisi loppua kun nämä kylän pöljät eivät itse älyä lopettaa sieltä ostamista. Pallit pois viidennen kolonnan miehiltä.
Pöljä
- Anonyymi
Helikopteri meno kuljetus poro miehille poroille ilmainen Murmansk
- Anonyymi
Että loppuuko punaisen saanti kun se on ollut henkilöauto mittarin kautta...
- Anonyymi
Kyllä varmasti jossain vaiheessa tb asema loppuu kun asema on pohjavesi alueella käy niinkuin matin ja liisan asemalle ja monelle muullekki asemalle.. Syynä ovat ympäristöluvan tiukat vaatimukset.
- Anonyymi
Bensaa ei vielä saa mutta diesel ja polttoöljyä saa
- Anonyymi
Bensaa on kyllä saanut,jos on halunnut Putnikkia rikastuttaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670