Hei,
Olen kuullut porilaiselta kaveriltani naisten tekevän alottei Porissa miehiä enemmän?
Porilaiset naiset nauttivat ja haluavat miehen nauttivan?
Hyväillen pyllyäsi Porin maauimalassa, mitä tunnet ja onko fiilis kiusaantunut.
~Terveisin Wigwam, vilkkaat sormet, ulkoseksin opettaja, nykyään saalistan sinua elovetyttö rokkitwistillä. lupaavan kokoisella 18cm herkkumutterillaan hitaasti, nauttien sinun herkkiä paikkoja herätellen aamu kiima ja pikku rapula yhteen soppii kalun työnnan emännän pikku choppiin. Ota kukko huuleen?
Ulkoseksiä vaikka kädestä opettaen
Anonyymi-ap
2
281
Vastaukset
- Anonyymi
Porissa naiset eivät todellakaan tee aloitetta. Nokka pystyssä ja koppavana odottavat, että miehet lähestyy. Mutta harva mies edes haluaa lähestyä porilaista naista :D
- Anonyymi
Viimeisimmät kokemukset tänä vuonna naisista on heidän tänne muualta tulleena. Onko sattumaa, mutta saatanan kiimaisia olivat kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814