Minulta jäykistettiin ukko- ja akkavarvas. Nyt olen opetellut kävelemään uusilla varpaillani. Kivuliasta on. Pystynköhän kävelemään koskaan kivutta ja läheskään normaalisti ?
Jäykistetyt varpaat.
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
"Normaalisti" et kävele jos varpaat on jäykistetty. Kipuun turtuu.
- Anonyymi
Hei, ymmärrän sinua 😊minulla on jäykistetty kaikki varpaat kun on kampurajalat. leikattu 14 x. Mutta varpast kääntyvät takaisin virheasentoon, n. 5 vuoden välein. Kävely on vaikeaa ja kivuliasta. Jäykistäminen tekee kävelystä tasajalkakävelyä, jolloin kantapäästä kuluu limapussi, ja on vielä kipeämpi. Mutta kaikkea hyvää Sinulle, toivon ettei sinun tarvitsisi kärsiä. Koita jaksaa ja oikein hyvää jatkoa sinulle ystävä jalkaongelman kanssa, muista, ettet ole yksin. 👍😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706