On tää kyllä aika naurettavaa Larsin suusta.
http://www.newgrounds.com/assassin/metallica/
Metallican NAPSTER puheet
3
850
Vastaukset
- perse
5 vuotta vanha asia...
- Lars
Luuletko tosiaan etta noi on oikeita lainauksia Metallican heeboilta??!! Jos luulet, niin todennakoisesti et ymmarra huumoria tai englanninkielta!
Ja sen lisaks etta toi on noin 5 vuotta vanha juttu, totuus on etta lahes kaikki muusikot yhtyy Metallican mielipiteeseen file share:sta, vaikkeivat sita myonnakaan.- prkl
No et voi tosissas uskoa et noi on suoria lainauksia *eyeroll* Tollasia parodioita tulee yhtenään... Ja kuten sanottu, ikivanha juttu... Ite kyllä olin/olen samaa mieltä metallican kanssa napsteristä ym. Itse kyllä imutan, mutta en virallisia julkaisuja vaan bootlegejä. Ja larshan on sanonut, ettei heillä ole mitään sitä vastaan, että fanit jakavat bootteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329