Tässä on tietoa kuinka prosessi menee.
Itse siirsin keittiön eriliskeittiöstä olohuoneeseen, joiden välissä on kylpyhuone.
Tarvitset työtä varten Espoon kaupungin rakennusvalvonnalta rakennusluvan. Sitä varten tarvitset teknisen suunnittelijan, joka piirtää suunnittelukuvat, pääsuunnittelijan, joka asioi Espoon Kaupungin lupa-arkkitehdin kanssa Espoon e-asioinnin kautta, LVi- ja sähköasentajan, sekä vastaavan työnjohtajan, joka katsoo, että työ tehdään oikein ja oikeilla tarvikkeilla.
Pääsuunnittelija pyytää valtakirjan muutostyötä varten isännöitsijältä, jolle kaikki suunnitelmat lähetetään myös Espoon kaupungin lupa-arkkitehdin lisäksi.
Valtakirjalla pääsuunnittelija pyytää sitten luvan Espoon kaupungin rakennusvalvonnan lupa-arkkitehdiltä, jotta työ voisi alkaa.
Aloita työ kysymällä omasta huoltoyhtiöstäsi ja sitten Espoon rakennusvalvonnan asiakaspalvelusta, joka kertoo oman lupa-arkkitehtisi postikoodisi perusteella.
Toivottavasti auttaa jotakuta.
Keittiön siirto taloyhtiössä Espoossa 2024
Anonyymi-ap
3
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää. Siirsitkö vanhan keittiön jätelavalle?
- Anonyymi
Noi ketiiöiden siirrot ovat isotöisiä ja tuppaavat maksamaan mansikoita. Keittiö kun tarvitsee toimiakseen ilmanvaihdon liesikuvulle, vedet, viemärin ja 3-vaihe sähköt. Lisäksi muutakin pienempää...
Toiottavasti auttaa jotakuta tämäkin.- Anonyymi
Ei se niin paljoa maksa, jos et uusi mitään. Ilmanvaihto ja vesiputket vaan vedetään kylpyhuoneesta olohuoneeseen, jonne keittiö tulee. Pelkät työt, noin 3000-5000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820