hevonen sopii ainoastaan leivän päälle!
ketä kiinnostaa?
4
516
Vastaukset
- Nyt on aika
http://www.ecredo.fi/konferenssi/
Klikkaa nettiradio ja kuva - nettipelaaja Espoosta
Voitin viimevuonna reilut 47000 euroa hevosilla. Monet tekee erilaisia töitä ja hyvä niin, mutta minua ei ole koskaan innostanut 8-16 ma-pe rytmi.
- millionaire
sitten voit mennä yövartijaksi tai jakamaan hesaria...
- --
No sitten olisi aivan sama onko hevosia olemassa, meinaan jos vain leivän päälle kelpaavat kuola noroa venyttämään. Hevosilla on paljon annettavaa, henkisesti. Niiltä puuttuu paljon ihmisten ominaisuuksia. Mitä meinaisit leipäsi päälle laittaa jos lihamössö teollisuus ei keksisi survoa jtn. halpaan tinatuubiin..
Hevosen lihaa ei sitä paitsi enää tuoteta Suomessa kauppojen lihatiskeille. On varmasti mielenkiintoista tietää millaista toimintaa kannatat jos ostat hevosen lihaa: Läskit taikka laihat puliukot jotka elävät tehdäkseen maailmasta paskemman paikan kärräävät naapaurista sonnan seassa kasvaneita hevosen ruhoja sinunkin ruokapöytääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595