Jotain on hallituksen politiikassa vikaa ja paljon.
Suomessa täytyy jo lehtiin kirjoittaa kuinka monien perheiden lapset eivät saa enää ruokaa tarpeekseen.
Millainen öykkäri meidän valtiovarainministeri onkaan, kun on leikkauksillaan saanut Suomen lapset olemaan nälkäisiä.
Kuinka tämänajan politiikot kehtaavat puhua hyvinvointivaltiosta samaan aikaan kun lapset ovat kohta kuin entisajan ja nykyistenkin monien kehitysmaiden lapset.
Tässä maasssa ei kohta ole mitään hyvinvointia muulle porukalle, kuin hallituksentympeälle sakille.
Sota-aikana oli nälkää, mutta sen ei pitäisi koskettaa tämänpäivän kansalaisia, eikä etenkään lapsia.
Nyt kiireesti lisäämään Pelastakaa lapset ja muille ruoka-apuaan antaville järjestöille lisää rahaa.
Ulos tämä leikkaava hallitus!
PELASTAKAA LAPSET
Anonyymi-ap
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Järkevät ihmiset älkää nyt antako latiakaan tälläiselle järjestölle. Lukekaa täältä mm Pelan lainvoimaisesta k a v a l l u s t u o m i o s t a sekä epäselvyyksistä liittyen yrittäjiltä saatujen "lahjoitusvarojen käytössä"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17430907/pelastakaa-lapset-ry-ei-ota-vastaan-avustuksia-humalaisilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351