Meinaan se aatto? Jatkuuko juhlat yhä, vai alkaako normaali viikonloppu?
Toivottavasti olitte ihmisiksi niinkuin minäkin mikäli oikein muistan......
Mites se meni?
11
901
Vastaukset
- hupstuija
Aatto-ilta ihan kaikessa rauhassa,
yksin, lukien.
Oli eka juhannus tällä tavoin,
nautin että sai vain olla
ilman mitään tekemisen pakkoa. - (.)Y(.)
saunasta ja hyvästä grilliruuasta.. ;))
Pari olutta ja jälkkäriks mansikoita.. ;)) Nam..
Iik, kävin tänään uimassa, ves oll kylmee!.. ;)))
Mikkä juhlat?.. :DDDD
Ainahan mie, oon ihmisiks.. ;))
Taisit, ottaa enemmänkin?...
Ja, nyt sitten sataa.. :((- keskiyonkehraaja
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
- (.)Y(.)
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
Ettet siekään, tolkuttumasti nautiskellut.. ;)))
Eilen olikin, tosi hieno ilma.. :)))
tavalla kuin ennenkin. Kävin puolen tunnin kierroksen kahdessa juhlapaikassa. Toisessa oli tanssit ja oluen myyntiä. 5 tuttua näin, kolmea jututin. Toisella juhlapaikalla oli ihan tyhjää, ei ristin sielua.
Kotona juhlin hernekeitolla. Ihan kattilassa lämmitetyllä, ei suoraan purkista kuten tavallisesti.
Siinä se sinkun juhannusaaton ohjelma oli.- sinkku55
ollessa meni hyvin:)))))Mulle tämä on ihan normaali viikonloppu...
enää jatku juhlinta, vaikka eipä tuo niin raisua tänäkään juhannuksena ollut..sitä tulee vanhaksi ja viisaaksi..:))
- Marion.T
tanssilavalla makkaraa ja lettuja syömässä ja kokko katsomassa, ja sitten kiireesti kotiin, kaksi keskikaljaa ja siinä se oli :))
Ilma oli aivan upea, mutta tänä aamuna sitten heräsin kunnon vesisateseen, ja tein koko päivän koneella rästiin jääneitä hommiani - että ei jatku juhannus enää :)) Aivan upea sää, ja aamupäivällä kunnon reipas lenkki.
Iltapäivällä mökille, jossa väkeä enemmänkin.
Innostuin jopa vissiin vähän liikaa vesileikkeihin n. 10 vuotiaan sukulaistyttöni kanssa, hivenen kuumeinen olo tänään.
Osa lähti lavatansseihin, osa (mä myös) jäin "hoilaamaan" kotikaraokea. Se on joskus hauskaa; kun on niin heinotunteista väkeäkin, että kehuvat vain ;))- Felixman
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu? - sani
Felixman kirjoitti:
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu?että hep hep ;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955