arskasta........ vettä rupes satamaan...... blaah.... ja samperin koirakin sorsia rupes jahtaamaan ja hyppäs lammikkoon että loikis vaan...... nyt haisee ku rankkitynnyri vaikka pestäkin yritin....... no joskus sattuu ja tapahtuu paremmissakin piireissä..... :)))))
Ei tietoakaan....
8
329
Vastaukset
- sillä tavalla
Et sun täytyy lopettaa se koira . Koiraa ei saa pitää märkimässä . PUM PUM vaan . Rohkeasti vaan kerran se vaan kirpasoo .
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
BBrunetti kirjoitti:
en kai mä mun pikäaikaista ystää lopetta..... höps höps..... ja sitä paitsi sille voi kertoa mitä vaan..... eip tasan varmana juoruile kelleen.....;)
härö....... ystäväääääääää........ :)
BBrunetti kirjoitti:
härö....... ystäväääääääää........ :)
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
- johtuu
BBrunetti kirjoitti:
pitkäaikaista ystävääää......... taidan hommata kotiin opettajan ku tää kirjoitus näin hataralla pohjalla on...... :)))))))
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ . johtuu kirjoitti:
Sinulla ei taida olla tällä hetkellä juurikaan mitään tekemistä ?
Mullapa on . TÖISSÄ .vähän tekemisen puute...... ja sit viel vettä satelee..... menee päivä sisällä istumiseks.....
- ykköskolli ejk
Myös sinulle!
Tässä tulee virallinen moi, myös minulta!
Pitää varmaan ostaa uusi mikroauto uuni, kun tuo vanha strömperi alkaa jo vedellä "viimeisiään"
Täällä minä olen lyijyhousut päällä, ja teen ruokaa!
Ettei suku-onni mene!
Säteilee niin p*usti tää vanha tsrömperi, että on välillä ihan pakko mennä ulos happea haukkaamaan!
Eikä kissakaan kuivu siinä yhtä hyvin kuin ennen!
Että tällaista!
:P)))!!!111...itselles.........:)))))) on mulla kyllä kissakin...... sitä ei ulos saa vaikka mitä tekisin...... :)))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175