Pitääkö väittämä, että "punatukkaisilla" (oranssi, ehkä lähemmin) miehillä on iso kulli?
Jokainen meistä on ehkä punatukkaisen miehen nähnyt alasti, mutta pitääkö väittämä paikaansa?
Kaverini on ajannut karvoituksen alapäästä pois, koska ei pidä, että karvoitus on oranssin värinen. Hiukset värjännyt ruskeaksi.
Punatukkaisella miehellä..
9
347
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä. Palstan tunnetuimmalla punatukkaisella "miehellä" on n. 9 cm minipippeli.
- Anonyymi
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi
En tiedä yleisesti, mutta tiedän kaksi punatukkaista ja molemmilla on aika iso.
- Anonyymi
AS:ssa on kyllä näkynyt punatukkaisilla ja -punamunakarvaisilla miehillä useampi komeasti iso vehje. Mutta on myös olla normaalia ja pientäkin, että ei kaikilla punakarvaisillakaan ole isoa.
- Anonyymi
En tiedä kun yhden punatukkasen miehen ja se oli mun työkaveri. Suihkussa näin et sillä oli jalkovälissä arviolta noin 17cm veltto kyrpä ja iso muhkeen paljas terska. Sitä en tiedä sitte et millane se kovana. Kieltämättä sellasta kun sais ees runkata mut harvemmin varmaa sellasta tulee eteen. Ja tuskin hiusten värillä ole mitään väliä. Musta mieskin jol iso velttona kiinnostais. M57 02alue
- Anonyymi
Hmmm. Onko Tavja Havosella tämän mukaan kookas rsko puolestaan jos miehistä tallainen perätön väittämä on olemassa!?
- Anonyymi
Kyllä siinä jotain perää on, että punatukkaisilla miehillä voi olla isokin. Vanha legenda jo. Ehkä monessa tapauksessa iso ollutkin.
- Anonyymi
En tiedä, kuinka yleistä se on, mutta mun kaverilla on posliini ja normi kulli eli ei mikää normaalia isompi (levossa). Voin kyllä blondina olla hänen vieressä ihan tyytyväisenä.
- Anonyymi
Ei kyl oo.ite oon punatukkanen, tosin värjännyt ruskeeks.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635