SYNTYMÄPÄIVÄNI JOHDOSTA.

Anonyymi-ap

Kiitän lämpimästi Tyttö2010Neitinen99,9%Hampurilaisammattilaista ja Tehtaan Hukkapalaa huomioistaan minua ja merkkipäivääni kohtaan.

Kohteliaisuudesta vastaan että vastavuoroisuus toteutuu.
==========

Aitoon hampurilaiseen kuuluu jauhelihapihvi.
Sen ideana on alunperin ollut se että sen voi syödä käsin ilman veistä ja haarukkaa.
Kiitos Tyttö tiedosta.

Olen kokeillut muutamia kertoja laittaa possun tai naudanfileen hampparin väliin, mutta luovuin niistä kokeiluista.
Se ei vaan mielestäni ole enää hampurilainen vaan se on ateria jossa on sämpylää ja pihviä.
Hyvä Tyttö, kannattaa kokeilla omia, silloin selviää mistä pitää ja mistä ei.

Vai että bataattia ja lanttua, hehheh..
Ihan simppeli uuniperuna tai lohkoperunat grillikasviksilla olisi luontevampi.
Tyttö rakas, tee sinä simppeleitä ja luontevampia perunoistasi jos sinä olet mieltynyt perunoihin, minä tällä kertaa päädyin mainittuihin.

Kalkkuna on tiivistä lihaa ja se ei ime marinadeja sisäänsä juurikaan, joten marinointisi menee hukkaan paitsi pinnassa.
Tyttö rakas, ei minun marinointini ole mennyt hukkaan, vaan kalkkunaan ja aika oli riittävä minun tarkoitukseeni.

Suosittelen kypsentämään vähärasvaisen kalkkunan hiiligrillissä epäsuoralla tulella
noin 140 asteessa koska jos nostat lämpötilaa tai laitat sen tuleen, pinta palaa mutta sisältä se jää raa'aksi.
Savuaromit tulee kaupanpäällisiksi.
Kiitos suosituksistasi uusavuton, onhan vaimosi hoitanut 100% kokkaukset aina muilta osin paitsi juhannuksen pallogrillailusi.
Ai että kaupanpäällisiksi, no sanonta se tuokin.

Possut ja naudat voi tehdä suoralla tulella savussa, mutta paistoajan kanssa saa olla tarkkana.
Usein 30 sekuntia per puoli riittää.
Kiitos Tyttö kyseisestä ohjeesta, muista paistomittarisi jota tarkkailet 30 sekuntia.

======
"myös tosin erikoista jota eivät ole ennen maistaneet"
Senssuhan sen tietää mitä vieraat eivät ole ennen maistaneet, mutta on varmaan täysin oikeassa, sillä Senssun saviruukku-savuruutta-kokkitoho-hunajamaksa-elämyksiä ei kukaan ole aiemmin maistanut, eikä tule maistamaan toista kertaa.

Kiitos myös kyseisestä kommentista, tiedän että vieraani eivät olleet maistaneet vain suomessa tarjolla olevia suomalaisia tuotteita.
Tarjotuista herkuista vieraamme piti.

=======

Kokeile Senssu kertoa vaikka jatkoa sille eiliselle satutarinalle jossa "synttäreillesi oli tulossa muutamia perheitä" ja valmistit heille unohtumattoman kalkkunaelämyksen jollaista he eivät koskaan ole milloinkaan aiemmin maistaneet, oli lanttua ja bataattia ja kalkkuna joka oli muhinut marinaadissa pääsiäisestä asti muovipussissa, savustusta unohtamatta sillä Chef Senssu savustaa kaiken aina alkaen 12 tunnin aamupuurosta pannurieskoihin ja köyhiin ritareihin, joissa kätti hieman paksumpaa paahtoleipää ja poika teki naudan ulkofileestä hampurilaisia kavereilleen pikkupäissään, sillä liberaalina isänä Senssu ei rajoita 13 vuotiaan poikansa alkoholinsaantia, kuten huonommat isät.

Kyseiseen kommenttiin katson aiheelliseksi kohteliaasti ilman se se aiheuttaa enempää mielisairaan kommentoijan lisäkommentteja, että on se jokseenkin outoa, että Pattayan rakas joutuu RAJOITTAMAAN omien lastensa alkoholinsaantia.

==========

Niin ja vielä, HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ NUMBA.

> § <

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitän vielä tästä tuoreimmasta Tyttö2010Neitinen99,9%Ongelmaisen maanantain ensimmäisestä oireilusta.
      ============

Hvyää syntymäpäivää Yksikkökaksikolle Savoon! Citymarket myynee kalakukkoa, tai mitä ikinä siellä Savossa syödäänkään, muikuista tulee kihti kylläkin.

Aikoinaan muistan kun mutsi osti torilta silakoita, niin aina piti selitellä myyjälle kuinka kissa niistä kovasti tykkää. Kissa sai korkeintaan pään, yleensä ei sitäkään. Taisi olla halvinta kalaa siihen aikaan(kin?)

Pikkusen lumiharjalla rapsit porrasta ja heität vaikka kahvinpuruja siihen, niin ei vallan kellalleen mene viinakauppaan lähtiessä. Kotinurkissa ne yleensä sattuu ne kaatumiset ja kompuroinnit.

2010

• Anonyymi

Voi olla huoleti, mulla on nastarenkaat ja nastat kenkien pohjassa, jopa pari eri versiota, silakkaa pidetään roska kalana, mutta se on hyvää varsikin kunnolla savustettuna, tosin ei se ole enää halpaa kerran olen ostanut k-lähikaupasta, viisi silakkaa 4,30 euroa... suomen lahdelta.

Sinulla taitaa olla paljon ongelmia dokaamisen kanssa, yritä rajoittaa edes hiukan, sinua vaan nämä asiat näyttää ohjailevan varsin paljon, se on normaalia alkoholistille, että se pyörii päässä jatkuvasti, minulla on kaveri jolla on varsin paha alkoholiongelma, jo vanhan mies minua 13 vuotta vanhempi, jokainen viikonloppu menee lonkeron ja bissen kanssa, sinänsä ei juo kirkkaita mutta joka viikonloppu humalassa, hän pitkä ikäistä sukua äiti kuoli 106 vuotiaana, muutama vuosi sitten, kaikki jutut pyörii niin selvinpäin kun kännissä viinassa, tavalla tai toisessa, olen tuntenut ukon yli 30 vuotta, nyt uutena oireena on huono stressinsietokyky jopa olematon, hermoistuu jo pienestä asiasta, kovasti... eli alkoholismi etenee, toivottavasti rakas 2010 tajuat muuttaa elämäsi suuntaa... ettei sinulla on sama kohtalo edessä, minä ole juonut viimeeksi yhden oluen kuukausi sitten yhden saunakalja... joten alkoholi ei ole ongelma.

• Anonyymi

Kiitos Senssu samoin sinulle, tänään vien vaimon jonnekin syömään, en tiedä vielä minne, varmaa joku hyvä lounaspaikka, mistä rouva tykkää... se on sitte 64 vuotta.

• Anonyymi

Mistä muten Senssu, sait lanttua thaimaassa, etsin kerran hua hissä, ei löytynyt mistään, edes tilaamalla?

• Anonyymi

Kävelit Villamarkettiin ja kysyit kalakauppiaalta lanttua kovaan ääneen "LANTTUVA, MISSÄ LANTTUVA, ONKO KALLISTA, JUU NOU LANTTU?" Myyjä hymyili ja sanoi jotakin thaikielellä. Pasanen lähti siitä pettyneenä kotiin ja kirjoitti Pattajan palstalle
        "Koko Thaimaasta on lanttu loppu, jututin kauppiasta ja hän kertoi minulle tämän itse mutta ei tiennyt syytä"

• Anonyymi

• Anonyymi

Bataatti, lanttu ja mitä ovat tai sitten ei maistaneet, on ilmennyt olevan paikkakuntarakkaan päämielenkiinnot, joten ruokitaan lisää mielenkiintoa.

Bataatti on jo käsitelty toisaalla, jonka idiootti kävi kaivamassa aiemmista, joten siihen en ota kantaa tässä, mutta suosittelen koska niissä on makua enemmän kuin perunoissa, tosin makuasia.

Lanttu tosiaan, niin meidän kasvimaamme ei ole niin laaja kuin Tyttö2010Neitinen99,9%Omavaraisella, mutta sen verran että silloin tällöin sieltä ruokapöytään päätyy jotain, tällä kertaa esimerkiksi lanttua.
      On toki myös perunaa, porkkanaa ym. ruohosipulia ja lehtisalaattia sekä jotain siltä väliltäkin.

Rakas voi toki tiedustella laajalta thaiystäväryhmältään ovatko he maistelleet siirapissa ja hunajassa karamellisoituja lanttukuutioita, entä juoneet shottilasillisen tyrnimarjamehua kyytipoikana miinusasteista perunasta valmistettua akvaviittia.

Näyttänee Tyttö2010Neitinen99,9%Täydellinen vieläkin ajattelevan aihetta, joten lienee myös näkevän unta, se on hyvä asia.

Voisinpa kirjaantuakin, mutta en viitsi. > § <

• Anonyymi

Sbuge Chef Senssu on teoreettinen kokki. Kun googlailet näitä niin koetko suussasi makuelämyksiä kahden aikaan yöllä Chiang Maissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sbuge Chef Senssu on teoreettinen kokki. Kun googlailet näitä niin koetko suussasi makuelämyksiä kahden aikaan yöllä Chiang Maissa?

Hei juntti rakas, emme ole Chiang Maissa.

Kitaran muotoinen antoi synttärilahjaksi matkailun, tosin ei Vegasiin eikä maailman parhaaseen hotelliin, vaan mukava syrjäiseen ja vaatimattomaan kohteeseen.

Joko olet tehnyt hankinnat varautumislistan mukaisesti ja ostanut agregaatin messuläävääsi?

Niin tai sulle taitaa riittää pelkkä generaattori jonka koplaat kuntofillariin.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei juntti rakas, emme ole Chiang Maissa.

Kitaran muotoinen antoi synttärilahjaksi matkailun, tosin ei Vegasiin eikä maailman parhaaseen hotelliin, vaan mukava syrjäiseen ja vaatimattomaan kohteeseen.

Joko olet tehnyt hankinnat varautumislistan mukaisesti ja ostanut agregaatin messuläävääsi?

Niin tai sulle taitaa riittää pelkkä generaattori jonka koplaat kuntofillariin.

Hyvää matkaa! Simonkylä on kauneimmillaan tähän aikaan vuodesta ja ilma on raikas kuin rengasvaraston tulipalossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe